آخرین آمار کرونا در فارس تا بیست و یکم فروردین 1400

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در سه روز گذشته، 45 بیمار مبتلا به کرونا در فارس فوت کردند و آمار فوتی های فارس را به سه هزار و 488 نفر است.
کد خبر: ۹۵۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ 10 April 2021
به گزارش تابناک فارس: عبدالرسول همتی با اشاره به آخرین آمار کرونا در فارس به خبرنگاران گفت: با انجام تست های تشخیصی کرونا در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، آمار قطعی مبتلایان 211 هزار و 231 نفر اعلام شده است.
 
همتی اعلام کرد: از 2 هزار و 99 بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند حال 242 نفر وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.
 
این مقام مسئول با اشاره به آمار بهبودیافتگان کرونا در استان عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا 187 هزار و 213 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
 
او تاکید کرد: بی توجهی عمومی به پروتکل های بهداشتی به ویژه افزایش مسافرت ها، سهل انگاری ها و ساده انگاری ها در جامعه، موجب افزایش قابل توجه بار مراجعه به مراکز منتخب ۱۶ ساعته تشخیص و درمان سرپایی کرونا و موارد بستری در بیمارستان های استان شده است.
 
همتی اعلام کرد: ۲۳ شهرستان فارس قرمز و ۱۳ شهرستان نیز نارنجی شده اند و ارایه پیشنهاد تعطیلی 2هفته ای تمامی فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و خدماتی از سوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به ستاد استانی مدیریت کرونا با هدف کاهش سیر ابتلا در استان انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار