2 هزار و 257 نفر جهت انتخابات شواری روستایی ثبت نام کرده اند

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: با گذشت۳ روز از زمان ثبت نام متقاضیان انتخابات شوراهای روستاها و تیره های عشایری، تاکنون در فارس ۲ هزار و ۲۵۷ نفر ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۹۵۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 08 April 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: سید احمد احمدی زاده بیان کرد: بر اساس آخرین اعلام‌ها میزان ثبت نام متقاضیان حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای روستایی و تیره‌های عشایری در استان فارس از مرز دو هزار و ۲۵۷ نفر گذشته است که بر پایه همین گزارش می‌توان گفت که بیش از دو هزار ۱۱۰ نفر از این افراد را مردان و ۱۴۷ فر را زنان متقاضی حضور در این انتخابات تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: بیشترین فراوانی شغلی در میان متقاضیان را افرادی با شغل‌های آزاد تشکیل می‌دهند که این افراد شامل یک هزار و ۲۱۶ نفر می‌شوند و بر اساس میزان تحصیلات نیز یک هزار و ۹۰ نفر دارای تحصیلات ابتدایی اند و دو نفر از متقاضیانی که در این انتخابات اقدام به نام نویسی کرده‌اند دارای مدرک دکترا هستند.

معاون استاندار فارس ادامه داد: نزدیک به یک هزار و ۴۹۰ نفر از متقاضیان حضور در این انتخابات به صورت حضوری اقدام به ثبت نام کرده‌اند و بالغ بر ۷۶۷ نفر نیز از سایر روش‌های ثبت نام نظیر ثبت نام الکترونیکی بهره برداری کرده‌اند.

او در خصوص شهرستان شیراز نیز تصریح کرد: طی سه روزی که از مدت زمان قانونی ثبت نام از متقاضیان حضور در انتخابات شورهای روستاها و تیره‌های عشایری گذشته است در شهرستان شیراز ۱۳۴ نفر اقدام به نام نویسی کرده‌اند که ۱۲۲ نفر از این افراد را مرد و ۱۲ نفر را زن تشکیل می‌دهند و بالغ بر ۷۲ نفر از این افراد نیز دارای زمینه شغلی آزاد هستند.

احمدی زاده در ادامه در خصوص مدرک تحصیلی اشخاص نیز متذکر شد: ۲۵ نفر از متقاضیان حضور در این انتخابات دارای مدرک تحصیلی ابتدایی اند و ۳ نفر نیز دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد بوده و سایر افراد نیز مابین این دو طبقه بندی تحصیلی قرار دارند.

به گفته این مقام مسئول ۹ نفر از متقاضیان حضور در انتخابات ذکر شده در شهرستان شیراز کمتر از ۳۰ سال سن دارند و ۸ نفر نیز در میانگین سنی ۶۱ تا ۶۵ سال قرار داشته و سایر افراد نیز در بازه سنی میان این دو ارقام قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار