اعضای جدید شورای امر به معروف ونهی ازمنکر منطقه شش عملیات گاز بندرعباس معارفه شدند

تابناک- دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکراستان هرمزگان نیز با ابراز خرسندی و تقدیر از عملکرد و فعالیتهای انجام گرفته در زمینه امر به معروف ونهی ازمنکر در آن شرکت اظهار داشت: مدیران باید در ادارات به طوری اقدام کند که شرایط مناسب در اختیار کارمندان قرار گیرد و بتوانند امربه معروف و نهی از منکر را انجام دهند.
کد خبر: ۹۳۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ 03 February 2021

به گزارش خبرنگارتابناک, درنشستی که در منطقه شش عملیات انتقال گاز با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن کریمی و علیرضا عربلومدیریت منطقه شش عملیات انتقال گاز و اعضاء شورای آن برگزار شد، رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر آن اداره گزارشی از فعالیتهای آن شورا را ارائه نمود.

در ادامه دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکراستان هرمزگان نیز با ابراز خرسندی و تقدیر از عملکرد و فعالیتهای انجام گرفته در زمینه امر به معروف ونهی ازمنکر در آن شرکت اظهار داشت: مدیران باید در ادارات به طوری اقدام کند که شرایط مناسب در اختیار کارمندان قرار گیرد و بتوانند امربه معروف و نهی از منکر را انجام دهند.

کریمی افزود: در ادارات امر به معروف و نهی از منکر باید تبلیغ شود که در این راستا مدیران میتوانند نقش بسیارمهمی را ایفا کنند.
وی ادامه داد: مدیران فاسد امربه معروف و نهی ازمنکر را عاملاًدر بد حجابی خلاصه کردن، ولی بخش بسیاری از دستورات دین اسلام مرتبط به جامعه و مسائل اقتصادی است که مردم باید در این موارد مطالبه کنند.

کریمی بیان کرد: اگر معنای امر به معروف و نهی از منکر و حدود آن برای مردم شفاف شود، مشخص خواهد شد یکی از جدیدترین، بهترین شیوه های تعاملات اجتماعی، همین امر به معروف و نهی از منکر است.

در ادامه مهندس عربلو بیان داشت: جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر، آموزش امر به معروف و نهی از منکر برای کارکنان، نشستهای اعتقادی و معنوی برای کارمندان، برگزاری کارگاه با محوریت امر به معروف و نهی از منکر، ویژه کارکنان و را از برنامه هایی عنوان کرد که برای ارتقاء هرچه بیشتر جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در دستورکار قراردارد.

گفتنی است در پایان این نشست اعضای جدید شورای امر به معروف ونهی ازمنکر معارفه واحکام آنها تحویل گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار