نظارت بر مدارس تا 8 بهمن ادامه دارد

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس از تشکیل تیم‌های استانی و منطقه‌ای نظارتی برای بازدید از مدارس سراسر استان به مدت یک هفته خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 21 January 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سعید مهبودی گفت: گروه‌های استانی و منطقه‌ای بازدید‌ها را تا ۸ بهمن ماه از تمام مدارس استان ادامه خواهند داد و باید این بازدید‌ها در سامانه نظارت و ارزیابی ثبت شود.

او افزود: تا ۱۰ بهمن ماه بازخورد این بازدید‌ها از سوی اداره کل آموزش و پرورش فارس به ادارات شهرستان‌ها و مناطق ارسال خواهد شد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس بیان کرد: نکته مهم در رابطه با این بازدید‌ها این است که آموزش در دوران کرونا اتفاق افتاده باشد و دانش آموزی از تحصیل محروم نشده باشد.

مهبودی اظهار کرد: نکته دیگر در رابطه با این بازدید‌ها این است که دانش آموزانی را که به هر دلیلی از تحصیل محروم شده‌اند شناسایی و جذب خواهند شد.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش فارس گفت: خوشبختانه معلمان استان فارس با تولید محتوا‌های مختلف و متعدد و درسنامه‌های خودآموز به عنوان یک الگو در سطح کشور در زمینه آموزش در دوران کرونا معرفی شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار