پرویز توسلی زاده:

تقدیر رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از مردم و مسئولین پس از سفر ریاست معظم قوه قضائیه به کرمانشاه

نوزدهمین مقصد سفرهای استانی رئیس معظم قوه قضائیه به نام کرمانشاه عزیز رقم خورد. که بحمدالله به عنوان یکی از پربارترین سفرهای معظم له به ثبت رسید .
کد خبر: ۹۳۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 10 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، ، آنچه در این سفر یکی از چشمگیرترین بخشهای سفر به شمار می آمد وفاق و هم افزایی مثال زدنی مردم و مسئولین استان بود که چهره ای روشن از فرهنگی اصیل و کهن این خطه را به نمایش گذاشت. علی ایحال بر خود واجب می داند که از همراهی تک تک مردم عزیز استان و نیز مسئولین محترم که بای نحو­ کان از هیچ همراهی و همدلی با خادمان خود در دستگاه قضائی استان دریغ و مضایقه ای نداشتند صمیمانه سپاسگزاری کند.

بی شک حضور معنوی حضرت آیت الله علما نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، جناب ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه­ پاوه وسایر ائمه­ی جمعه استان، اعضای شورای قضایی و همکاران  قضائی و اداری ، همراهی ثمر بخش استاندار کرمانشاه و معاونین ایشان ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کرمانشاه و فرمانداران  سراسر استان، کلیه مدیران اجرایی استان و نیز فرماندهان وقوای نظامی، انتظامی و امنیتی خانواده های معظم شاهد و ایثارگران استان ، روحانیت ، اصحاب رسانه، مصلحین و نخبگان استان به غنای هر چه بیشتر این سفر انجامید که شایسته ­ی تقدیر ویژه و سپاسگزاری قلبی است .

امید است در آینده ای نزدیک آثار وبرکات مکمل این سفر به تقویت هر چه بیشتر دستگاه قضایی استان بیانجامد و از رهگذر آن، توفیق ارتقای خدمت کمی و کیفی به مردم عزیز این استان فراهم­ شود. ان شاءالله.

پرویز توسلی زاده
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار