انتخابات کرونایی چطور برگزار می‌شود

نماینده شیراز با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1400 در شرایط کرونایی، گفت: در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب تا به امروز مردم دور اندیش و بصیر در عرصه های مختلف به ویژه عرصه انتخابات، صحنه های باشکوهی خلق کردند این باور را دارم که مردم با همین دوراندیشی، شکوفایی نظام اسلامی و افق های بلندش را فراهم می کنند و در انتخابات 1400 هم قطعا شاهد حرکت بزرگ، امید آفرین، شور آفرین همراه با بصیرت و آگاهی خواهیم بود.
کد خبر: ۹۲۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵ 03 January 2021
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی ادامه داد: با این حال انتظار می رود مسئولین تمهیدات، امکانات، تجهیزات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه را فراهم کنند، بدون شک این امکان فراهم است که با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم و مردم بدون نگرانی پای صندوق های رای حاضر شوند.
 
این نماینده مجلس با تاکید براینکه مسئولین تلاش خواهند کرد زمینه حرکت بزرگ و افتخار آفرین را فراهم کنند، بیان کرد: حضور مردم در تمام عرصه‌ها نافی وظایف و مسئولیت مدیران و مسئولان برگزار انتخابات نیست، از همین الان باید تدارک لازم دیده شده، تمهیدات لازم پیش بینی شود و با رعایت همه ملاحظات، احتیاط های لازم که در سلامت مردم موثر است اجرا شود تا زمینه این حرکت بزرگ و حضور پرشور در انتخابات را فراهم کنند.
 
وی تاکید کرد: دولت باید برای حماسه بزرگ پیش رو از هم‌اکنون تدارک لازم را ببیند، تجهیزات، لوازم و نیرو انسانی کافی و همه فرصت ها را برای انتخابات به کار گیرد تا شاهد انتخابات پر شور و پر رونقی در 1400 باشیم.
 
عزیزی در خصوص استفاده از بستر الکترونیکی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: قطعا بخش هایی از انتخابات را می توان با استفاده از امکانات اینترنتی برگزار کرد. لازم نیست ثبت نام حضوری باشد می توان از بسترهای الکترونیکی برای ثبت نام و ارسال مدارک استفاده کرد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد: باید تلاش کنم از ظرفیت های فضای مجازی ، رسانه های دیداری و شندیداری بیشترین استفاده را داشته باشیم تا سلامت  مردم مورد توجه قرار بگیرد و در بخش های مختلف از جمله ثبت نام و تبلیغات فرصت بهره گیری از فضای مجازی فراهم شود، البته به طور طبیعی لازم است مردم پای صندوق های رای حضور پیدا کنند، این حضور قطعا امر ضروری و اجتناب ناپذیر بوده که با رعایت پروتکل های بهداشتی قابل برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار