بررسی مسائل و مشکلات بخش کارگری شهرداری در جلسه شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر

جلسه رسمی شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر با دستور بررسی مشکلات و مسائل مربوط به کارکنان ادارات با حضور اعضای شورا و نمایندگان اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی واداره تامین اجتماعی به ریاست امین اسدی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ 26 December 2020

جلسه رسمی شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر با دستور بررسی مشکلات و مسائل مربوط به کارکنان ادارات با حضور اعضای شورا و نمایندگان اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی واداره تامین اجتماعی به ریاست امین اسدی برگزار شد. به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، با هدف تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر بین ادارات شهرستان جلسه این هفته شورای اسلامی شهرستان به بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات کارکنان بویژه بخش کارگری ادارات معطوف بود.
در این جلسه که معاون و تعدادی از مسئولین شهرداریهای اسلامشهر ،چهاردانگه و احمد آباد مستوفی و نمایندگان بیمه تامین اجتماعی و اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی نیز حضور داشتند ،به نحوه همکاری ادارات کار و بیمه تامین اجتماعی با شهرداریها برای کاهش پروسه اداری جهت اعمال سختی شغل کارکنان ، بحث بیمه مربوط به کارگران فصلی، اعمال مرخصی نه ماه زایمان بانوان شاغل بدون رای دیوان ، پرداخته شد و مقرر گردید مسئولین ادارات مربوطه همکاری لازم برای رفع مسایل مطروحه را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار