بیش از 72 هزار نفر در طرح دوچرخه های اشتراکی ثبت نام کرده اند

طهماسبی با اشاره به اینکه بیش از ۷۲ هزار نفر در طرح دوچرخه های اشتراکی ثبت نام کرده اند، گفت: در حوزه توسعه این طرح گام های بلندتری بر می داریم و در روز چهار هزار و ۶۰۰ سفر روی داده است و تلاش می کنیم که فرهنگ دوچرخه سواری از محلات آغاز شود.
کد خبر: ۹۲۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 26 December 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«مسعود طهماسبی»، امروز (شنبه 6 دی) در همایش تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز که در باغ «عفیف آباد» برگزار شد، گفت: در حوزه حمل و نقل در طی سالیان اخیر اقدامات خوبی را شاهد بودیم.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی را شاهد بودیم که 185 دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه شد و در صدد هستیم که اتفاقات دیگری در حوزه اتوبوسرانی روی دهد، اظهار کرد: در حوزه مترو در طی چند سال اخیر خط یک مترو به 20 ایستگاه به بهره برداری رسید و عملیات احداث خط 2 مترو هم در 15 کیلومتر آغاز شد و 10 کیلومتر آن ریل گذاری شده و به زودی با سه ایستگاه در خدمت مردم قرار می گیرد و خط سه مترو هم کلنگ زنی شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به اینکه از لحاظ وضعیت درآمدی شهرداری شیراز در حالت خوبی قرار نداشت، یادآور شد: در حوزه نوسازی تاکسی ها هم مذاکراتی روی داده است و سهمیه تسهیلات آن در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: تمام ناوگان اتوبوسرانی به بخش خصوصی منتقل شده است که در هیچ نقطه کشور این مهم روی نداده است.

طهماسبی افزود: از ظرفیت همه دستگاه هایی که در حوزه حمل و نقل و ترافیک حضور دارند، استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 72 هزار نفر در طرح دوچرخه های اشتراکی ثبت نام کرده اند، گفت: در حوزه توسعه این طرح گام های بلندتری بر می داریم و در روز چهار هزار و 600 سفر روی داده است و تلاش می کنیم که فرهنگ دوچرخه سواری از محلات آغاز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار