در هفته پنجم لیگ آزادگان صورت می‌گیرد

شهرداری اردبیل میزبان کاکوهای فارس / مصاف دو تیم بالای جدول

در بازی عصر فردا که دو تیم بالای جدول شهرداری اردبیل و فجر سپاسی شیراز به مصاف هم می‌روند در حالی اردبیلی‌ها میزبان کاکوهای شیراز هستند که شهرداری اردبیل از چهار بازی قبلی خود هفت امتیاز و فجر سپاسی نیز هشت امتیاز را به دست آورده است.
کد خبر: ۹۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴ 09 September 2015

به گزارش تابناک اردبیل، به نقل از فارس، در بازی عصر فردا که دو تیم بالای جدول شهرداری اردبیل و فجر سپاسی شیراز به مصاف هم می‌روند در حالی اردبیلی‌ها میزبان کاکوهای شیراز هستند که شهرداری اردبیل از چهار بازی قبلی خود هفت امتیاز و فجر سپاسی نیز هشت امتیاز را به دست آورده است.

در هفته پنجم لیگ آزادگان که همزمان با شهرهای مختلف کشور در اردبیل و ورزشگاه تختی نیز مصاف دو تیم شهرداری اردبیل و فجر سپاسی شیراز به انجام می‌رسد هر دو تیم تلاش می‌کنند تا با کسب سه امتیاز این بازی خود را به پیکان صدرنشین نزدیک کنند.

تیم شهرداری اردبیل با شکستی که از داماش گیلان در هفته گذشته پذیرفت با تمریناتی فشرده و تلاش مربی جوان خود می‌کوشد تا در بازی خانگی هر سه امتیاز را به دست آورده و دل هواداران را شاد کند چراکه این تیم در دو بازی خانگی خود شش امتیاز با ارزش را به دست آورده است.

رقابت‌های دسته یک کشور جام آزادگان در حالی فردا در 10 شهر کشور به انجام می‌رسد که تیم شهرداری اردبیل از ساعت 17 و 15 دقیقه به مصاف فجر سپاسی شیرازی می‌رود که این تیم از تیم‌های باتجربه موفق و توانمند کشورمان است که سابقه حضور در لیگ برتر کشور را نیز دارد و شاگردان ربیعی در مقابل این تیم با یک استراتژی مقاوم تلاش خواهند کرد تا سه امتیاز این بازی حساس را گرفته و خود را برای هفته ششم این رقابت‌ها که چهارشنبه هفته آینده برگزار شده و شهرداری در بوشهر میهمان ایران جوان بوشهر خواهد بود با روحیه آماده کند.

کسب هر سه امتیاز بازی فردا می‌تواند تیم شهرداری اردبیل را حتی در صورت توقف حریفان به صدر جدول برساند.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، تیم شهرداری اردبیل در حال حاضر در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور بعد از پیکان، فجرسپاسی و ماشین‌سازی تبریز قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار