مسئولی که متخصص نیست خائن است

کد خبر: ۹۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶ 07 September 2015

امام جمعه کرج گفت: در انتخاب مسئولین باید به سابقه و تخصص افراد مراجعه کرد و اگر مسئولی پستی را اشغال کند که در آن متخصص نیست با خائن برابری می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی، در جلسه شورای اداری استان گفت: هفته دولت را پشت سر گذاشتیم که برای مسئولین استان هفته‌ای پر مشغله و مسئولیت بود و پروژه‌ها و طرح‌هایی نیز افتتاح شد.

وی افزود: امیدواریم در ادامه با سرعت بیشتری در مسیر توسعه کمی و کیفی کارها در استان قدم برداریم تا در سال‌های آینده نیز از برکات این اقدامات بهره مند شویم.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در جلسه اخیر خود از اقدامات دولت خدمتگذار تشکر کردند و البته تذکراتی را نیز به خصوص در بخش فرهنگ و اقتصاد مقاومتی که از مباحث مهم کشور است و همچنین بحث مربوط به برجام را ارائه فرمودند.

نماینده ولی فقیه در البرز یادآورشد: در بحث برجام باید به راه نفوذ دشمن و اختلافاتی که ممکن است در این زمینه در داخل کشور به وجود بیاید را در نظر بگیریم.

آیت الله حسینی همدانی در خصوص برگزاری جلسه شورای اداری استان تذکراتی را مطرح کرد و گفت: خروجی چنین جلساتی باید چیزی غیر از سخنرانی و گفت و گو باشد و بیشتر باید با تمرکز بر مشکلات استان و بحث‌هایی که از قبل در مورد آنها صورت می‌گیرد تصمیم گیری نهایی شود.

وی ادامه داد: باید نحوه برگزاری جلسه شورای اداری در استان‌های دیگر را نیز مد نظر قرار داد و اگر چنین جلساتی در استان برگزار شود ولی دستاوردی نداشته باشد طبق عقل و شرع چیزی جز منکر رخ نداده است.

امام جمعه کرج در پایان ضمن اشاره به اهمیت تخصص در انجام کارها گفت: برای به کارگیری یک مدیر در یک سمت باید علاوه بر همفکر و هم‌عقیده بودن به سوابق و تخصص وی نیز توجه داشت؛ چرا که اگر فردی غیر متخصص مسئولیتی را اشغال کند این کار او برابر با خیانت به جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار