انتقال دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی به ساختمان جدید

  رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به همت ریاست، معاونت آموزشی و مسئولین دانشگاه این پروژه مهم را به سرانجام رساندیم و دانشکده دندانپزشکی به یک مکان جدید و بزرگ تر انتقال پیدا کرد.
کد خبر: ۸۹۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ 06 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر احسان مومنی افزود: مکان جدید دانشکده، در خیابان هپکو بلوار نواب صفوی روبروی اداره پست واقع شده است که مراجعین ما راحت تر بتوانند دسترسی داشته باشند و از سویی توسعه تجهیزات در حال انجام است.
وی یادآورشد: امید است با توسعه این تجهیزات ظرفیت پذیرش بیماران نسبت به قبل به دو برابر افزایش پیدا کند.
وی افزود: دانشکده دندانپزشکی ارائه خدمات عمومی و تخصصی برای هم استانی ها و استان های مجاور از جمله جراحی، ارتودنسی، درمان ریشه ،اطفال، ترمیمی، رادیولوژی و خدمات دیگر را در این مرکز با تعرفه های دولتی انجام می دهد، ارائه خدمات در شیفت صبح به صورت دولتی و در شیفت بعد از ظهر به صورت تخصصی خواهد بود.
دکتر مومنی با توجه به اپیدمی کرونا و حفظ سلامت مردم تاکید کرد: فن های خروجی و تهویه های هوا در این مرکز با توجه به موازین بهداشتی و به صورت استاندارد تعبیه شده است تا بتوانیم با حفظ سلامت مردم خدمات دندانپزشکی را ارائه دهیم و امید می رود این مکان در طی یک یا دو ماه آینده قابل استفاده برای مراجعین باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار