راه اندازی سه جایگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در محور کرج – چالوس

مدیر تعاون روستایی استان البرز اعلام کرد که در محور کرج- چالوس سه جایگاه موقت عرضه مستقیم محصولات کشاورزی راه اندازی شده است.
کد خبر: ۸۷۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ 13 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» سید محسن موسوی گفت:در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در جایگاه های موقت و دایم، در سه نقطه از محور کرج – چالوس این جایگاه ها راه اندازی شده است.
وی افزود: این جایگاه ها در دهستان آدران جنب مجموعه دیپلمات، دهستان آسارا محله ری زمین جنب مسجد الزهرا (س) و دهستان نساء ورودی روستای امام چشمه با محوریت اجرا توسط بخشداری ، بسیج مردمی و تعاون روستایی به منظور سهولت در امر خرید شهروندان و مسافران ایجاد و راه اندازی شد.

موسوی اظهار داشت: هدف از عرضه مستقیم محصولات کشاورزی کوتاه کردن فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده است تا محصولات باکیفیت و قیمت مناسب به دست مردم برسد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، تولیدات خود را با کمترین قیمت به فروش می‌رسانند اما این محصولات با قیمت بالایی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد که ایجاد این بازارچه‌ها و تکمیل زنجیره‌های اقتصادی تولید از مزرعه تا سفره به حمایت از تولید کمک خواهد کرد.

موسوی خاطر نشان کرد: این اقدام با همکاری تعاونی های کشاورزی در بخش آسارا اجرایی و تا ابتدای مهرماه سال جاری استمرار خواهد داشت.

در استان البرز حدود ۸۰ تشکل روستایی فعالیت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار