برگزاری نمایشگاه نفت و گاز با حضور کشورهای آسیای میانه و اوراسیا در مازندران

این رویداد فناورانه ۳۰ بهمن تا ۳ اسفندماه امسال با تخفیف ۵۰ درصدی برای شرکت‌های دانش‌بنیان در مازندران برگزار خواهد شد،
کد خبر: ۸۱۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹ 13 January 2020

مدیر عامل نمایشگاه نیاوران ساری از برگزاری برگزاری نمایشگاه نفت و گاز با حضور آسیای میانه و اوراسیا در نمایشگاه نیاوران خبر داد.

رضا سیاه منصوری در گفت‌وگو ییاز برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نفت و گاز با حضور فعالان اقتصادی آسیای میانه و اوراسیا خبر داد و گفت: این‌نمایشگاه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته با حضور هیئت تجاری و سرمایه‌گذاری از کشورهای حوزه آسیای میانه و اوراسیا برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: صنعت نفت و فرآورده‌های آن یکی از صنایع حیاتی است که در کشور مورد توجه قرار دارد، صنعتی که در نبود و خلاء زیست‌ بوم فناوری و نوآوری بار همه درآمدزایی کشور را به تنهایی به دوش می‌کشید.

مدیر عامل نمایشگاه نیاوران ساری خاطرنشان کرد: این صنعت هم چند سالی است با اتکا به زیست‌بوم فناوری در کشور قدم به عرصه فناورانه گذاشته و از ایده‌های نوآورانه متخصصان در پیشبرد اهداف خود کمک می‌گیرد.

سیاه منصوری افزود: در این میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که با رسالت توسعه زیر ساخت‌های فناورانه و نوآورانه در کشور فعالیت می‌کند، تلاش کرده تا دست جوانان خلاق و نوآور را در دست صنعت کهن و درآمدزای نفت بگذارد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس هم با همکاری بخش خصوصی، نمایشگاهی از دستاوردهای بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته را برگزار می‌کند.

مدیر عامل نمایشگاه نیاوران ساری ادامه داد: این نمایشگاه میزبان شرکت‌ها، بازرگانان و سرمایه‌گذاران دولتی و خصوصی از کشورهای حوزه آسیای میانه و اوراسیا خواهد بود،حوزه‌ای که با عضویت موقت ایران در موافقتنامه اوراسیا از اهمیت دوچندانی برای ایران برخوردار است.

سیاه منصوری یادآور شد: این رویداد فناورانه ۳۰ بهمن تا ۳ اسفندماه امسال با تخفیف ۵۰ درصدی برای شرکت‌های دانش‌بنیان در مازندران برگزار خواهد شد، متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.niavaransari.it مراجعه کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار