بهروز اسودی:

۶۴ طرح تولیدی آماده بهره برداری در شهرستان شاهرود وجود دارد

به گزارش تابناک سمنان: بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۶۴ طرح تولیدی و صنعتی نیمه‌کاره و آماده بهره برداری با پیشرفت فیزیکی ۴۰ تا ۹۹ درصد در شهرستان شاهرود وجود دارد.
کد خبر: ۸۰۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ 15 December 2019

نتیجه تصویری برای سازمان صمت استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح یکشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان سمنان، درباره ضرورت پرداختن به مشکلات و موانع ایجاد واحدهای تولیدی به‌ویژه در شرق استان، بیان کرد: هم‌اکنون در شهرستان شاهرود ۶۴ طرح نیمه‌تمام تولیدی در بخش‌های مختلف صنعتی وجود دارد.

وی بابیان اینکه ۱۳ درصد از صنعت استان در شاهرود استقرار دارد، ابراز داشت: این شهرستان ۱۲ درصد سرمایه مجوز و ۱۲ درصد اشتغال استان را نیز به خود اختصاص داده است همچنین در بحث سرمایه مجوز، رتبه چهارم و در بحث اشتغال مجوز نیز رتبه سوم استان را دارد.

وی همچنین افزود: ۴۵ طرح با پیشرفت فیزیکی ۴۱ تا ۷۰ درصد و ۱۹ طرح با درصد پیشرفت ۷۱ تا ۹۹ درصد در زمره طرح‌های نیمه‌تمام شاهرود هستند که اجرای آن‌ها در دستور کار قرار دارد و امیدواریم به‌زودی شاهد اتمام آن‌ها باشیم.

بهروز اسودی گفت: از بین ۲۳۸ واحد دارای پروانه بهره‌برداری در این شاهرود، ۸۸ درصد از مجموع ۲۳۸ واحد تولیدی دارای پروانه در شهرستان، واحدهای کوچک، شش درصد متوسط و شش درصد نیز واحدهای بزرگ هستند که البته ۴۰ درصد اشتغال صنعتی شاهرود از همین شش درصد صنایع بزرگ تأمین می‌شود.

اسودی با اشاره به داشته‌های شاهرود درزمینهٔ تولیدی، گفت: پنج بنگاه صادرات کالا و یک پایانه صادراتی دارای مجوز در این شهرستان توانسته زیرساخت‌های خوبی را در حوزه تجارت برای شرق استان مهیا کند.

دبیر کارگروه صنایع و معادن استان سمنان گفت: ۳۴ پروانه اکتشاف، ۱۷ گواهی کشف با ذخیره قطعی ۱۳ هزار و ۷۰۸ تن و ۱۰۵ پروانه بهره‌برداری با ذخیره چهار هزار و ۵۷ میلیون تن در شاهرود صادرشده است همچنین ۳۰ نوع ماده معدنی در این شهرستان استخراج می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار