مدارس غیردولتی سرمایه ملی هستند که باید از آنان حمایت شود

اکبریان با اشاره به اهمیت حمایت از مدارس غیر دولتی گفت: امروزه در برابر مدارس فرسوده دولتی، تقویت مدارس غیردولتی که باری از دوش آموزش و پرورش بر می دارند یک امر ضروری است.
کد خبر: ۷۹۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 22 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ عزیز اکبریان با ضروری خواندن توجه به مدارس غیردولتی در نشست شورای آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش البرز برگزار شد، گفت: ضروری است که نسبت به مدارس غیردولتی با دیدگاه دیگر نگاه کرد.

 نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه در برابر مدارس فرسوده دولتی، تقویت مدارس غیردولتی که باری از دوش آموزش و پرورش بر می دارند یک امر ضروری است.

 وی با اشاره به اهمیت ایجاد ساز و کارهای لازم در خصوص این مصوبه توضیح داد: مدارس غیردولتی متحمل بخش زیادی از وظائف آموزش و پرورش کشور در زمینه تعلیم و تربیت هستند.

 اکبریان با بیان این مطلب که فرهنگیان، آموزش و پرورش سهم ویژه ای در رشد و تعالی جامعه دارند، عنوان کرد: تعلیم و تربیت به عنوان مولفه اساسی در آموزش و پرورش است که باید برای سعادت جامعه نسبت به آن توجه ویژه ای شود.

 نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: تمام دستگاه های اجرایی و مسئولان اعم از استاندار، شهردار، مدیرکل مسکن و شهرسازی نسبت به اتخاذ تمهدیدات لازم برای مدارس غیردولتی بسیج می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار