کشف 160کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و استان البرز

فرمانده انتظامی استان از کشف 160 کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس قزوین و استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۷۸۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ 16 October 2019

کشف 160کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و استان البرز

به گزازش تابناک قزوین،سردار " مهدی حاجیان "،فرمانده انتظامی استان در تشريح جزييات اين خبربیان  داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس  مبارزه با مواد مخدر استان  از طريق اقدامات اطلاعاتي در مي يابند فردي در زمينه قاچاق و ترانزيت مواد مخدر فعاليت گسترده اي دارد به همين منظور شناسايي و دستگيري وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران با انجام تحقيقات گسترده پليسي دريافتند متهم به تازگي مقادير زیادی مواد مخدر را از قاچاقچيان جنوب کشور خریداری کرده و قصد دارد آن را به استان البرزمنتقل کند.

سردار حاجیان  ادامه داد: به دنبال اين موضوع، تيم هاي عملياتي پليس قزوین  با هماهنگي مرجع قضايي و همکاری با پلیس استان البرز، به محورهاي مواصلاتي استان همجوار اعزام شدند و سرانجام  هر دو خودرو را در محدوده شهرستان فردیس مشاهده و در اقدامي ضربتي با ورود به منزل متهمان ، آنها را دستگير و مقدار 160کيلوگرم ترياک را کشف کردند.

رئيس پليس استان  افزود : در اين عملیات  5 نفر دستگير و 2خودرو توقیف که براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را به کار بسته تا با مواد مخدر که یک ابر آسیب است مقابله کند و طرح های مقابله ای پلیس با سوداگران مرگ به طور مستمر ادامه دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار