بهره برداری از پروژه های گازرسانی استان درهفته دولت

مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: گازرسانی به شهرهای دهلران، آبدانان، موسیان، مورموری و سراب باغ در حوزه جنوبی این استان آماده بهره برداری است و مشعل گاز این شهرها هفته دولت روشن می شود.
کد خبر: ۷۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 17 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،روح الله نوریان گفت: تمام مراحل اجرایی شامل لوله گذاری و نصب انشعاب، خط تغذیه در این پنج شهر بطور کامل انجام شده و آماده بهره برداری است.
وی از عملیات گازرسانی به 15 روستا در سطح استان خبر داد و افزود: گازرسانی به روستاهای حاجی حاضر، سرتنگ، گپنه کران در شهرستان های ایوان روستاهای ورگچ، سیاه سیاه، سرکان، باغله و شوراب خان علی در شهرستان سیروان و الیاس آباد، سروآباد، جعفرآباد، دلفان آباد، غلام آباد، اسلام آباد و بهمن آباد در شهرستان دره شهر آماده بهره برداری است.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام ادامه داد: همچنین در این ایام عملیات کلنگ زنی به 16 روستای سامان، خرده چشمه، چشمه ماهی، جوب شله، کلنگ بر، علی مراد خانی سفلا و علیا، قاسم آباد، نور آباد، پهنه بر، چم آب، بان ویزه، چم پوش، سعد آباد، چم چم رود و شهرک امام نیز انجام می شود.
نوریان یادآور شد: نزدیک به 16 هزار خانوار در استان ایلام با افتتاح این طرح های شهری و روستایی از نعمت گاز بهره مند می شوند.
بیش از 80 درصد جمعیت شهری و 43 درصد جمعیت روستایی این استان هم اینک از نعمت گاز بهره مند هستند که در مجموع 68 درصد جمعیت این استان را شامل می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار