هیات‌های مذهبی مردم‌داری کنند

رییس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به دست‌اندرکاران هیات‌های مذهبی تاکید کرد:‌ نباید در برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) مزاحمت برای شهروندان ایجاد شود زیرا پیام سالار شهیدان مردم‌داری و دین‌داری است.
کد خبر: ۷۷۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 02 September 2019

به گزارش تابناک تهران، از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محسن هاشمی در حاشیه بازدید از هفدهمین نمایشگاه عطر سیب اظهارداشت: محرم، پیام اباعبدالله الحسین به جهانیان است. وی با بیان اینکه رویکرد امام حسین(ع) ظلم ستیزی و مبارزه با حاکم ظالم زمان بوده است، افزود: این پیام باید جنبه بین‌المللی خود را حفظ و به تمام دنیا و حاکمان فاسد دنیا این پیغام را القا کند که مذهب شیعی دارای چنین الگویی است و برای عبور از فساد در جهان تلاش دارد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه هر سال شیعیان در جهان این آیین مذهبی را گرامی می‌دارند بیان کرد: مراقبت از این آیین مذهبی ضروری است تا با استفاده از نوآوری‌های خرافی و روش‌های عزاداری که مناسب شیعیان نیست، خدشه دار نشود. هاشمی با اشاره به برگزاری هفدهمین رویداد عطر سیب یادآور شد: نمایشگاه عطر سیب ویژه ماه محرم چندین سال با هدف تامین تجهیزات مورد نیاز هیات های مذهبی توسط شهرداری تهران در حال برگزاری است.

وی گفت: فلسفه شکل گیری این نمایشگاه به این دلیل بود تا تمام تجهیزات مورد نیاز محافل عزاداری امام حسین(ع) با هزینه کمتری تامین شود و صاحبان هیات های مذهبی بتوانند تجهیزات خود را به قیمت مناسب‌تری تهیه کنند و در اختیار مردم قرار دهند. رییس شورای اسلامی شهر تهران از تمام دست اندرکاران این نمایشگاه قدردانی و ابراز امیدواری کرد که هر سال این نمایشگاه پربارتر بتواند برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار