۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کهریزک کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال با تلاش ماموران پلیس آگاهی جنوب تهران از ۲ انبار در کهریزک و شور آباد کشف شد.
کد خبر: ۷۷۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ 21 August 2019

به گزارش تابناک تهران، احمد جعفری نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی جنوب استان تهران طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۲۹ و ۳۰ مردادماه) بر اساس برخی گزارشات مردمی و تحقیقات محلی ۲ انبار ذخیره گازوییل قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در جریان این کشفیات چهار نفر بازداشت شده اند، افزود: ۵۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق از انباری در کهریزک و ۴۵ هزار لیتر نیز در انباری در شورآباد کشف شد که هم اکنون پرونده در حال بررسی است.

جعفری نسب با اشاره به اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تصریح کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و پلیس انجام می‌گیرد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است، این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گیری در جنوب پایتخت که شاهراه ۱۸ استان جنوبی کشور است و همچنین وجود فرودگاه امام خمینی(ره) تبدیل به بزرگترین محل بارانداز کالا در کشور شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار