اتوبوس‌های ۲ طبقه گردشگری وارد شیراز می شوند

به منظور تقویت زیرساخت های گردشگری؛اتوبوس‌های ۲ طبقه گردشگری به سیستم حمل و نقلی شیراز اضافه می‌شود رییس اداره گردشگری و زیارتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به حضور شهرداری شیراز در نمایشگاه گردشگری گفت: مذاکراتی در این نمایشگاه به منظور تقویت زیرساخت های گردشگری انجام شده که از جمله آنها پیگیری برای به کارگیری اتوبوس‌های ۲ طبقه گردشگری است. رییس اداره گردشگری و زیارتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به حضور شهرداری شیراز در نمایشگاه گردشگری گفت: مذاکراتی در این نمایشگاه به منظور تقویت زیرساخت های گردشگری انجام شده که از جمله آنها پیگیری برای به کارگیری اتوبوس‌های ۲ طبقه گردشگری است.
کد خبر: ۷۶۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 07 July 2019

تابناک فارس به نقل از شهرداری شیراز:بعلی نیری با اشاره به حضور شهرداری شیراز در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری اظهار داشت: استان‌های فارس، یزد و اصفهان در این نمایشگاه در قالب مثلث طلایی گردشگری معرفی شدند و شهرداری‌های این ۳ شهر نیز حضور داشتند.

وی با بیان اینکه حوزه گردشگری شهرداری شیراز در این نمایشگاه بیش از هزار بروشور، کتابچه و نقشه گردشگری توزیع کرده است، گفت: تلاش شد که از فرصت نمایشگاه برای معرفی گردشگری مذهبی، گردشگری ادبی و معرفی نقاط کمتر شناخته شده شیراز همچنین پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استفاده شود.

رییس اداره گردشگری و زیارتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه مذاکراتی در نمایشگاه برای تقویت گردشگری شیراز انجام شد، افزود: این مذاکرات در حوزه‌های مختلف بود که از جمله آنها خرید اتوبوس‌های ۲ طبقه گردشگری بود که تصمیم‌گیری نهایی درباره آن در روزهای آتی انجام می‌شود.

نیری بیان کرد: یکی دیگر از مواردی که در این نمایشگاه بررسی شد، معرفی بیشتر اماکن گردشگری به ویژه گردشگری مذهبی به چینی‌ها بود که بنا شده این امر از طریق شبکه‌های مختلف و با فیلم و عکس انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری رویداد ملی راهنمایان گردشگری به میزبانی شیراز عنوان کرد: این رویداد از ابتدای اسفندماه در شیراز با حضور ۵۰۰ نفر از راهنمایان گردشگری آغاز می‌شود که شهرداری شیراز نیز برنامه‌های متنوعی برای این رویداد دارد.

رییس اداره گردشگری و زیارتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در محور زندیه و عفیف آباد از جمله این برنامه‌ها است علاوه بر آن با همکاری منطقه ۸ شهرداری شیراز المان ویژه‌ای برای نوروز رونمایی می‌شود که با ادای احترام به شهدا همراه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار