شهردار منطقه ثامن خبر داد؛

بهره برداری از فاز ۲ بوستان محلی راد در منطقه ثامن

شهردار منطقه ثامن گفت: در راستای چشم انداز طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی که در افق آن افزایش حدود ۶۵ هکتاری فضای سبز در اطراف بارگاه منور امام هشتم پیش بینی شده است، فاز ۲ پارک محلی راد به مرحله بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۷۵۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ 11 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، سیدمصطفی نعمتی با بیان این مطلب افزود: عملیات اجرایی این بوستان محلی که در محله راد و محدوده پائین خیابان، کوچه وحدت ۱/۳ و در فضایی به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع واقع شده، از ابتدای اسفندماه سال گذشته آغاز و با تلاش مستمر خادمان شهر در منطقه ثامن در عرض ۳ ماه به پایان رسید.

 

وی خاطر نشان کرد: احداث فاز ۲ پارک راد با صرف هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال انجام شده که شامل اجرای اتصال به شبکه آبرسانی غیر شرب فضای سبز منطقه،عملیات عمرانی، نصب مبلمان شهری،کاشت درخت و... بوده است.

 

شهردار منطقه ثامن یادآور شد: گونه های شمشاد طلایی،رز هفت رنگ،سرو لاوسون،نارون و توت مجنون از موارد کشت شده در این پارک است تا فضای سبز متنوع وزیباتری در اختیارشهروندان قرار گیرد.

 

نعمتی اظهار کرد: تعداد ۱۰ نیمکت، ۱۰ عدد سطل زباله و ۱۵ پایه چراغ که در ساخت آن ها از طراحی هماهنگ با نقوش ایرانی و طرح های اسلیمی استفاده شده نیز در آن نصب شده است.

 

شهردار منطقه ثامن افزود:تا اواسط تابستان امسال نیز عملیات اجرایی احداث فاز۲ ره باغ سلام،فاز۲ ره باغ پردیس، فاز ۲ ره باغ نعیم و بوستان محلی واقع در شهید شوشتری ۷ به پایان خواهد رسید که در مجموع حدود ۸۰۰۰ مترمربع به فضای سبز منطقه ثامن افزوده می شود و سطح سبز موجود در بافت پیرامون حرم مطهررضوی به رقم تقریبی ۱۱ هکتار خواهد رسید و این در حالیست که پیش از آغاز اجرای طرح کل فضای سبز موجود در بافت پیراموت حرم مطهررضوی حدود ۲و نیم هکتار بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار