مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه

نقش محوری اتوبوسهای تبریزگردی در گردشگری تبریز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اتوبوسهای تبریزگردی را محور خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز در حوزه گردشگری دانست.
کد خبر: ۷۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸ 10 August 2015

به گزارش خبرنگار تابناک به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، شمس الله فیروزیان با اعلام این خبر افزود: پیرو ابتکار سال های اخیر شهرداری کلانشهر تبریز در ایجاد و استقرار اتوبوس های ویژه تحت عنوان" اتوبوس های تبریزگردی " که با استقبال گسترده و رضایتمندی کامل مسافران، میهمانان، گردشگران و حتی شهروندان تبریزی از خدمات این سامانه گردشگری مواجه شده، امسال نیز این اتوبوسها در ایام تابستان در حال ارائه خدمات به میهمانان و مسافرین عزیز می باشند.

وی تصریح نمود: روزانه تعداد 20 دستگاه اتوبوس ویژه و مجهز با همکاری سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز از دوم تیر ماه فعالیت خود را آغاز نموده و تا آخر تابستان 94 خدمات رایگان به میهمانان و شهروندان گرامی ارائه می نمایند.

مدیر عامل اتوبوسرانی شهر در ادامه گفت: این اتوبوسها همه روزه از ساعت 10 الی 13/30 و بعد از ظهر از ساعت 16 الی 20/30 جهت ارائه خدمات و سرویس دهی به مسافرین عزیز فعالیت خود را آغاز می نمایند.

فیروزیان همچنین تصریح نمود: این اتوبوسها در منطقه گردشگری ائل گولی، چهارراه شهید بهشتی، میدان ساعت، پارک مسافر واقع در میدان استاد شهریار، پارک بانوی مهر واقع در خیابان رسالت و مقابل مرکز علمی کاربردی خانه کارگر واقع در میدان پنج مرداد و همچنین در محل اسکانهای آموزش پرورش در آزادی و پاستور مستقر و به جابجایی میهمانان گرامی برای بازدید از مراکز تفریحی و تاریخی شهر تبریز از جمله لاله پارک ، بازار تاریخی تبریز ، موزه ها ، تفرجگاه عینالی تبریز و ... اقدام می نمایند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار