۱۸ پروژه عمرانی شهرداری شاهین شهر بهره برداری و کلنگ زنی شد

با حضور استاندار اصفهان، ۱۸ پروژه عمرانی شهرداری شاهین شهر بهره برداری و کلنگ زنی شد با حضور دکتر عباس رضایی در شاهین شهر ۱۸ پروژه عمرانی و خدماتی این شهر با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال بهره برداری و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۷۴۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 06 May 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در آیین افتتاح  و کلنگ زنی ۱۸ طرح عمران شهری در شاهین‌شهر، خواستار اجرایی شدن مترو اصفهان- شاهین شهر شد و اظهارداشت: شهرداری و شورای اسلامی شاهین‌شهر، شروع احداث خط متروی ۱۳ کیلومتری شاهین‌شهر – اصفهان و بالعکس را امسال اجرایی کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه احداث متروی شاهین شهر – اصفهان در افزایش رضایت‌مندی مردم از خدمات شهرداری تاثیرگذار خواهد بود، تصریح کرد: رفت‌وآمد آسان و سریع به اصفهان و بالعکس، کاهش آلودگی محیط‌زیست و حفظ فضای سبز در طول مسیر از جمله اثرات مثبت اجرایی شدن این طرح خواهد بود.

وی با قدردانی از شهرداری و بخش خصوصی در احداث مرکز تجاری، خدماتی و تفریحی قلب شهر شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: باید در ارائه خدمات رفاهی این مرکز به شهروندان به‌گونه‌ای عمل شود که همه اقشار این شهر اعم از پردرآمدها و کم‌درآمدها از خدمات این مرکز بهره‌مند باشند.

رضایی با قدردانی از همت شهرداری و شورای اسلامی شهر در ساخت ورزشگاه‌ها و بوستان‌ها در این شهر، تاکید کرد: باید بخشی از زمان استفاده از مکان‌های ورزشی، حتماً به بانوان اختصاص یابد.

وی با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرب آب، اظهارداشت: باید شهرداری‌های استان اصفهان در توسعه فضای سبز از شیوه‌های آبیاری نوین و کاشت گونه‌های مقاوم به کم‌آبی استفاده کنند.

استاندار اصفهان با اشاره به شرایط حساس کشور و تلاش دشمنان در راستای تضعیف نشاط مردم و همبستگی ملی، تاکید کرد: مسؤولان باید در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم تلاش کنند.

شایان ذکر است افتتاح ایستگاه پمپاژ انتقال پساب شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال، مجتمع تجاری خدماتی و تفریحی قلب شهر با اعتباری بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد ریال و زیربنای ۲۴۰۰۰متر مربع و همچنین آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ بوستان حافظ شمالی شاهین شهر به مساحت ۶۵۰۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از جمله طرح هایی بود که امروز با حضور استاندار اصفهان صورت گرفت.

همچنین استاندار اصفهان در بدو ورود به شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور در محل یادمان شهدای گمنام نسبت به مقام شامخ شهدای سرافراز ادای احترام نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار