برای راه اندازی بنگاه های تولیدی به سرمایه گداری بانک ها نیازمندیم

استاندارفارس از راه‌اندازی سامانه رصد اشتغال در استانداری فارس خبر داد.
کد خبر: ۷۳۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ 07 April 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: عنایت رحیمی ظهرامروز در نشست اعضای شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان استان فارس اظهار داشت: برای تسریع در راه‌اندازی یک و یا چند کارگاه در سال جاری به عنوان بسته تکلیفی از سوی دستگاه‌ها، واحد‌ها و بنگاه‌های تولیدی، رایزنی با بانک‌ها و سرمایه‌گذاران ضروری است.

وی با اشاره به اینکه یکی از محوری‌ترین برنامه‌های استان رسیدن به رونق تولید با ارائه تسهیلات‌های بانکی ارزان قیمت و تشویق سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است، افزود: هدفمند کردن بازار عرضه و تقاضا، تامین مواد اولیه، رونق بخش خصوصی و نیز تمرکز بر اجرای طرح‌های اقتصاد سنجی و مطالعه قیمت ارز و نوسانات ارزی برروی اشتغال و اقتصاد باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: تسهیل در صادرات و واردات، استفاده از ارز‌های دولتی و آزاد برای تشویق کالا‌های تولید داخلی با کیفیت و استاندارد و نزدیکی صادرات و واردات از جمله اهداف رسیدن به رونق اقتصادی درکشور به ویژه استان فارس است.

رحیمی تصریح کرد: برای رهایی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از پیچ‌ و خم بروکراسی اداری، اخذ معافیت‌های بانکی بعد از صدور مجوز پروانه و نیز ارائه تسهیلات روستایی که منجر به افزایش زنجیره تولید در اقتصاد شود از بستر‌های رسیدن به رونق تولید است.

وی بیان داشت: ارائه بسته‌های تشویقی برای دفاتر گردشگری از جمله مولفه‌های رونق تولید است.

استاندارفارس اضافه کرد: تعامل با دیگر کشور‌ها در مورد بوم گردی و گردشگری و نیز راه‌اندازی سامانه رصد اشتغال برای دستگاه‌ها، مراکز و واحد‌هایی تولیدی، صنعتی و کشاورزی که ایجاد اشتغال کردند از جمله فعالیت‌های انجام شده‌در استان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار