افزایش حقوق بیش از ۴۰ درصدی برای معلمان

عضو کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، افزایش حقوق و معافیت از مالیات را دو فاکتور بهبود حقوق فرهنگیان در سال ۹۸ عنوان کرد.
کد خبر: ۷۳۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ 03 April 2019

عضو کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، افزایش حقوق و معافیت از مالیات را دو فاکتور بهبود حقوق فرهنگیان در سال ۹۸ عنوان کرد.

فرهاد فلاحتی درباره وضعیت حقوق معلمان گفت: افزایش حقوق معلمان همچون دیگر حقوق‌بگیران

جامعه باعث رفع دغدغه اقتصادی آنها خواهد شد ولی باید دید آیا با بالارفتن رضایتمندی آنها فضای آموزش و پرورش کشور دارای کیفیت عالی‌تری خواهد شد.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر حقوق فرهنگیان را نسبت به دیگر کارمندان دولت در نظر گرفت، تفاوت معناداری احساس

نمی‌شود ولی در سطحی منطقی است ولی اگر آن را به تناسب حقوق اساتید دانشگاه و اعضای هیئت علمی مد نظر قرار داد، تفاوتی معنادار دیده می‌شود.

نظر دولت افزایش۲۰ درصدی حقوق‌ها بود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر لزوم همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، توضیح داد:

این موضوع در مجلس به شدت پیگیری و در کمیسیون تلفیق ساعت‌ها روی آن کار شد و پس از اخذ نظرات دولت منجر به این تصمیم شد که در سال آتی شاهد افزایش حقوق ویژه‌ای خواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حقوق فرهنگیان معمولا زیر ۳ میلیون تومان است، بیشترین افزایش حقوق برای این قشر در نظر گرفته شد

؛ یعنی ۴۰۰ هزار تومان افزایش حقوق برای هرکارمند مانند فرهنگیان به علاوه ۱۰ درصد مازاد.

فلاحتی افزود: لایحه دولت مقرر کرده بود که حقوق‌ها ۲۰ درصد افزایش داشته باشد ولی با مصوبه مجلس

، افزایش حقوق بیش از ۴۰ درصدی برای قشر حقوق‌بگیر پایین مد نظر قرار گرفت.

خانه ملت

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار