فرمانده انتظامی استان قزوین:

کشف ۱۱۴ فقره سرقت در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: 114 فقره از باند سارقان در شهر البرز قزوین کشف ومتلاشی شد.
کد خبر: ۶۹۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 25 December 2018

کشف ۱۱۴ فقره سرقت در شهرستان  البرز

سردار مهدی محمودی، فرمانده انتظامی استان قزوین در گفتگو با  تابناک قزوین بیان کرد: در پی وصول پرونده های متعدد سرقت داخل و باتری خودرو، سرقت درهای چدنی آب و فاضلاب در سطح شهرستان، سرقت از ساختمان های نیمه کاره موضوه به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان البرز قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان البرز حین گشت زنی هدفمند و نامحسوس یک سارق را حین سرقت باتری یک دستگاه خودرو شناسایی و دستگیر کردند.

سردار محمودی افزود: با انتقال متهم به مقر پلیس در بازجوئی فنی ماموران و مواجه با دلایل متقن پلیس، متهم به انجام سرقت های باتری و داخل خودرو با همدستی ۲ سارق دیگر اعتراف نمود.

وی افزود: با شناسایی محل اختفای سارقان در شهرستان البرز در یک عملیات منسجم و ضربتی ۲ سارق نیزتوسط ماموران دستگیر شدند.

سردار محمودی اضافه کرد: در بازجویی فنی پلیس متهمان به تعداد ۵۰ فقره سرقت در چدنی چاه آب و فاضلاب بخش محمدیه، ۴۰ فقره سرقت باتری و داخل خودرو، ۱۵ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره سطح شهرستان های البرز و قزوین و تعداد ۹ فقره سرقت شیرآلات در شهرستان البرز جمعا به ۱۱۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این خصوص ۳ مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند و متهمان که با تشکیل باند نسبت به انجام سرقت و باعث ایجاد جو نا امنی و نگرانی در شهروندان شهرستان البرز شده بودند، روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست؛ حتما به هشدار های پلیسی توجه داشته و با رعایت نکات پیشگیری از سرقت ضمن سلب فرصت جرم از مجرمان، با پلیس همکاری و مشارکت داشته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار