هدف عمده­ ما کسب رضایت مردم از عملکرد مدیران شهری و شوراها است

فرماندار شهرستان فسا با اشاره به این نکته که هدف عمده­ ما کسب رضایت مردم از عملکرد مدیران شهری و شوراها است، افزود: در صورت تحقق این امر، جامعه‌­ای پر نشاط­‌تر همراه با حس همکاری بیشتر مردم با مدیران به وجود می­‌آید.
کد خبر: ۶۹۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 23 December 2018

تابناک فارس به  نقل از فارس: سلیمان کرمی در نشست با شهردار و کارکنان شهرداری فسا اظهار داشت: اگر چه شهرداری با مشکلات عدیده فراوانی رو به روست اما با توجه به ظرفیت­‌های بالقوه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و حضور نخبگان فسایی، می‌­توان بر این مشکلات غلبه کرد.

وی با اشاره به این نکته که هدف عمده­ ما کسب رضایت مردم از عملکرد مدیران شهری و شوراها است، افزود: در صورت تحقق این امر، جامعه‌­ای پر نشاط­‌تر همراه با حس همکاری بیشتر مردم با مدیران به وجود می­‌آید.

فرماندار فسا با بیان اینکه زیباسازی و فضاسازی مطلوب شهری نیاز به صرف هزینه‌های سنگین ندارد، گفت: می‌­توان با برخورداری از ذهن خلاق و توانمند هنرمندان بومی، با هزینه­‌های منطقی و متعادل، المان­‌های زیبا و پرمفهوم و به دور از نمادهای پیچیده ساخت که در عین سادگی، حامل پیام­‌های همه فهم و فراگیر باشد.

وی تاکید کرد: انتقادهایی که در برخی موارد از عملکرد شهرداری و شورای شهر می‌شود به منزله وجود اختلاف ریشه­‌دار و اساسی نیست، زیرا هدف از این انتقادات اصلاح امور شهری با هدف رضایت‌مندی شهروندان بوده و مسوولین برای رسیدن به این مطلوب، آماده هر نوع همکاری هستند.

کرمی اظهار داشت: از شورای شهر نیز انتظار می‌­رود که فعالیت­شان جنبه کاربردی بیشتری داشته ­باشد تا مردم ثمره تصمیمات آن­ها را در چهره­ شهر مشاهده کنند.

وی گفت: امیدواریم برخلاف دو سال گذشته که پروژه‌­ای جهت شروع و یا افتتاح از طرف شهرداری نداشتیم، دهه فجر امسال متفاوت از دو سال اخیر باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار