در لیگ برتر فوتبال جوانان کشور؛

شکست جوانان صبای قم برابر گل گهر سیرجان

تیم فوتبال جوانان صبای قم در لیگ برتر فوتبال جوانان کشور برابر گل گهر سیرجان شکست خورد.
کد خبر: ۶۷۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 29 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور یکشنبه شب به پایان رسید و تیم فوتبال جوانان صبای قم با پذیرش یک شکست دیگر در انتهای جدول رده بندی باقی ماند.

تیم‌های فوتبال جوانان صبای قم و گل گهر سیرجان دیدار خود را در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار کردند که این دیدار با پیروزی ۳ بر یک گل گهر سیرجان به پایان رسید و با این شکست، تیم جوانان صبا همچنان در حسرت کسب دومین پیروزی خود ماند.

شاگردان داوود عاصم آبادی از ۸ بازی خود در لیگ برتر جوانان یک پیروزی، یک تساوی و ۶ شکست در کارنامه دارند و از هفته سوم و پس از تساوی بدون گل در گرگان برابر تیم ستارگان گرگان در تمام بازی‌های بعدی خود نتیجه را واگذار کرده‌اند.

در این شرایط، تیم جوانان صبا همچنان قعرنشین است و با توجه به این که تنها ۳ هفته به پایان نیم فصل باقی مانده، صبا به احتمال قریب به یقین نیم فصل را در جمع قعرنشینان به پایان خواهد برد و باید به دنبال راهی برای گریز از بحران باشد.

تیم جوانان صبای قم سال گذشته قهرمان لیگ دسته اول جوانان کشور شد و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد اما تاکنون در این سطح ناموفق عمل کرده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار