تیم فجر با بازیکنان سرباز وارد لیگ دسته یک می شود!

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: ۸۰ درصد تیم فجر سپاسی شیراز تا پایان هفته جاری بسته می‌شود.
کد خبر: ۶۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲ 15 July 2015
ظهراب قنبر در خصوص وضعیت جذب بازیکن تیم فجر سپاسی شیراز تأکید کرد: طی چند روز گذشته آزمون از بازیکنان استانی و غیر استانی انجام‌شده است.

وی تصریح کرد: در تمامی پست‌ها اقدام به جذب بازیکن کرده‌ایم و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان هفته ۸۰ درصد از تیم بسته می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز افزود: با توجه به این تیم فجر شهید سپاسی شیراز یک مجموعه نظامی است ما باید به سمت بازیکنان سرباز حرکت می‌کردیم که در این راستا نیز طی چند روز آینده نفرات دیگری جذب خواهند شد.

قنبری ادامه داد: سرمربی تیم فجر سپاسی بازیکنان موردنیاز خود رد پست‌های مختلف را اعلام کرده و ما نیز در حد توان اقدام به جذب بازیکن کرده و خواهیم کرد.

وی یادآور شد: مراحل آزمون از متقاضیان حضور در تیم فجر شهید سپاسی شیراز همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه بازیکنان حال حاضر تیم فجر تمرینات خود را انجام می‌دهند، گفت: تمرینات زیر نظر سرمربی و کادر فنی در حال انجام است.

قنبری بابیان اینکه لیگ سختی را در پیش روداریم تأکید کرد: به‌طور حتم با توجه به وضعیت تعداد تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول سال جاری برای ما سخت خواهد بود و نیازمند اتحاد بیش از گذشته برای رسیدن به موفقیت هستیم.

وی افزود: سا توجه به شعار سال لازم است اتحاد و همدلی بیشتری میان مسئولین استان فارس و باشگاه فجر سپاسی باشد تا سال آینده شاهد حضور تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در لیگ برتر کشور باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار