رونمایی از گلکسی نوت ۹ +عکس

به تازگی تصاویر رندر شده جدیدی از گلکسی نوت ۹ منتشر شده که آن را با دوربین دوگانه عمودی در وسط و نمایشگر بی حاشیه تر نشان می دهد. دقیقا مشخص نیست آیا سامسونگ چنین طراحی را برای گلکسی نوت ۹ در نظر گرفته یا خیر اما پیش بینی می شود شباهت نزدیکی داشته باشد اگر کاملا مشابه این تصاویر نباشد.
کد خبر: ۶۱۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 03 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از فبلت پرچمدار سری گلکسی نوت را معرفی می کند و برای سال 2018 نیز چنین مدلی را در نظر گرفته گرفته است.

نسخه سال 2018 به عنوان گلکسی نوت 9 شناخته شده و تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد.  گفته می شود گلکسی نوت 9 صفحه نمایش بی حاشیه تری داشته و از مشخصات بهتری بهره می برد. 
 
از جمله باید به صفحه نمایش 6.4 اینچی QHD+، حافظه رم 8 یا 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی، باتری 4000 میلی آمپری، پردازنده اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی با قابلیت تغییر دیافراگم لنز، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.
به تازگی تصاویر رندر شده جدیدی از گلکسی نوت 9 منتشر شده که آن را با دوربین دوگانه عمودی در وسط و نمایشگر بی حاشیه تر نشان می دهد. دقیقا مشخص نیست آیا سامسونگ چنین طراحی را برای گلکسی نوت 9 در نظر گرفته یا خیر اما پیش بینی می شود شباهت نزدیکی داشته باشد اگر کاملا مشابه این تصاویر نباشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار