روز قدس نماد مبارزه با طاغوت است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نصرت الهی در یمن نزدیک است، گفت: مسئله فلسطین و نابودی صهیونیسم هیچ‌گاه از دستور کار انقلاب اسلامی خارج نمی‌شود.
کد خبر: ۵۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 09 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با فارس روز قدس را نماد استکبارستیزی دانست و اظهار کرد: روز قدس یکی از بخش‌های پیام مهم انقلاب اسلامی به معنای استکبارستیزی است.

وی با تاکید بر اینکه فلسطین و آزادسازی قدس شریف از اولویت‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در زمره پیام‌های مهم انقلاب اسلامی وحدت میان مسلمانان بوده و در شرایطی که دشمنان اسلام همین اتحاد را با هدف اختلاف افکنی مورد آماج حملات خود قرار داده‌اند باید به این پیام توجه جدی داشت.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئله فلسطین و نابودی صهیونیسم را از ابتدای انقلاب به طور جدی پیگیری کرده‌ و در حقیقت هیچ‌گاه این موضوع را از دستور کار خود خارج نمی‌کنیم.

پژمانفر از دستور خارج کردن موضوع فلسطین و نابودی صهیونیسم را به منزله انحراف از انقلاب توصیف کرد و یادآور شد: این مسئله بر کسی پوشیده نبوده که عامل اصلی اتفاقاتی که در کشورهای اسلامی می‌افتد، رژیم صهیونیستی است، از فلسطین و غزه تا سوریه و عراق، از افغانستان تا یمن و بحرین و در تمامی ناامنی این کشورها نقش پررنگ و بی‌چون و چرای رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در رأس پیام جهانی انقلاب اسلامی، مبارزه با فساد و استکبار قرار دارد و در راستای این پیام مهم و جهانی باید همواره به دنبال ریشه‌کن ساختن فساد که همان رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بوده، باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر چند امروز می‌بینیم که مزدوران رژیم صهیونیستی و غرب که همان به ظاهر پرچمدار اسلام هستند مردم بی‌گناه یمن را زیر بمباران‌های پیاپی به آتش و خون کشیده‌اند اما این بشارت را بر کشورهای مسلمان و به ویژه یمن باید داد که پیروزی و نصرت الهی نزدیک است.

پژمانفر گفت: روز قدس نماد مبارزه ملت‌های مسلمان و آزادی خواه در برابر ظاغوتیان بوده و از این حیث مطمئن هستیم که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی باز هم با حضور حماسی و انقلابی حمایت خود را از یکپارچگی و همگرایی جهان اسلامی اعلام کرده و با فریادهای خود زمان ذلت و نابودی مستکبران را نزدیک و نزدیک‌تر می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار