مراقب پیامک های تبلیغاتی باشید

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی یک شرکت اینترنتی فروش کالا، که به بهانه برنده شدن مخاطبین اقدام به فروش کالای بی کیفیت به آنها کرد، خبر داد و گفت: شهروندان مراقب پیامک های تبلیغاتی سودجویان باشند و به آنان اطمینان نکنند.
کد خبر: ۵۳۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 09 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی کریمی" افزود: شخصی در تماس با پلیس از یک مورد کلاهبرداری اینترنتی شکایت کرد و بلافاصله ماموران رسیدگی موضوع را در دست بررسی قرار دادند. 

وی عنوان کرد: پس از بررسی های لازم مشخص شد، یک شرکت فروش اینترنتی با ارسال پیامک و تماس تلفنی با مخاطبین، اعلام می کند که خط تلفن آنان برنده پنج میلیون ریال کالا و یک  سکه طلا شده است. 

رئیس پلیس فتا اظهارداشت: این شرکت پس از چند روز، از طریق پیک خودرویی تعداد یک دستگاه مایکروویو و یک سکه طلای پارسیان به مخاطب تحویل و از آنها مبلغ 2 میلیون 980 هزار ریال وجه نقد دریافت می کرد. 

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای اهدایی توسط شرکت به مخاطبین بسیار کمتر از مبلغ دریافتی است، گفت: افراد فریب پیامک های تبلیغاتی سودجویان را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار