آزمایشگاه آبفای ایلام ایزو 17025 گرفت

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای استان ایلام گفت: آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب استان ایلام موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ایزو 17025 شد.
کد خبر: ۵۲۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ 20 November 2017


 به گزارش تابناک ایلام؛مهندس صیدمراد رشیدی اظهار کرد: با تلاش بی وقفه و پیگیری همکاران حوزه معاونت بهره‌برداری، آزمایشگاه، معاونت برنامه‌ریزی و دفتر کیفیت شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام، این شرکت موفـق به اخذ گواهینامه ایزو 17025 بر اسـاس استاندارد ISO/IEC 17025 و تایید توسط مرکز ملی نظام تایید صلاحیت ایران (NACI) شد .

رشیدی مهم‌ترین مزایای اخذ تایید صلاحیت این استاندارد برای مراکز آزمایشگاهی شرکت را ارتقاء کیفیت (دقت و صحت) نتایج آزمون و قابلیت اطمینان به آن‌ها و پذیرش آزمایشگاه‌ها به‌عنوان آزمایشگاه مرجع و همکار از طرف موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی دانست و گفت: برآورده سازی تغییرات در الزامات و مقررات دولتی و صنعتی جهت انجام آزمون‌ها، توجه به صلاحیت پرسنل آزمایشگاه و ارتقاء آن و کسب اطمینان از کالیبره شدن مستمر تجهیزات آزمایشگاه‌ها از دیگر مزایای این مهم است.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای استان ایلام با اشاره به اینکه استاندارد کردن روش‌های اجرایی و مدیریتی آزمایشگاه‌ها از دیگر مزیت‌های اخذ تایید صلاحیت این استاندارد است، اضافه کرد: ارتقاء سطح مشتری مداری آزمایشگاه‌ها و رضایت‌مندی هر چه بیشتر گیرندگان خدمات و جلب اعتماد روز افزون آن‌ها به آزمایشگاه از مزیت‌های این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: آزمایشگاه مرکزی ‌شرکت آب و فاضلاب استان ایلام پیشتر موفق به اخذ گواهینامه استاندارد  iso 9001:2008 – iso 14001 و OHSAS 18001 نیز شده بود و امیدواریم که با این تجربه بتوانیم در آینده نزدیک دامنه استانداردها را به دیگر حوزه‌های شرکت نیز گسترش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار