مشاور امور بانوان شهردار قزوين:

کيفيت امکانات رفاهی بانوان شاغل افزايش يابد

مشاور امور بانوان شهردار قزوين با بیان اينکه بايد کيفيت امکانات رفاهي بانوان شاغل افزايش يابد، گفت: با آگاهي از مشکلات بانوان شاغل در شهرداری تلاش می‌کنیم تا مديريت شهری در کوتاه‌ترين زمان اين مشکلات را برطرف کند.
کد خبر: ۵۲۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 18 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین، زهرا روزبهانی در نشست صمیمانه مشاور امور بانوان شهردار و سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین با بانوان شاغل در معاونت خدمات شهری، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قزوین و سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین برگزار شد.

وی با ابراز خرسندی از حضور بانوان فعال در عرصه مدیریت شهری گفت: بانوان شاغل و فعال، جامعه پویا و سر زنده‌‎ای را می‌سازند و بانوان نقشی کلیدی در خانواده و اجتماع دارند.

مشاور امور بانوان شهردار قزوین با بیان اینکه باید کیفیت امکانات رفاهی بانوان شاغل افزایش یابد، مطرح کرد: با آگاهی از مشکلات بانوان شاغل در شهرداری تلاش می‌کنیم تا مدیریت شهری در کوتاه‌ترین زمان این مشکلات را برطرف کند.

روزبهانی بیان کرد: هدف از برگزاری نشست‌های صمیمانه با بانوان شاغل در شهرداری، علاوه بر شنیدن دغدغه‌های آنان، دریافت ایده‌ها و پیشنهادهای خلاقانه‌ برای پیشبرد اهداف زنان در جامعه به خصوص حوزه مدیریت شهری است.

گفتنی است در ادامه این نشست بانوان شاغل در معاونت‌های خدمات شهری و برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قزوین، نظرات و پیشنهادات خود را با مشاور  امور بانوان شهردار قزوین در میان گذاشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار