ظلم مضاعف به ملت ایران را با تکرار برجام نمی‌پذیریم

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برجام را نقض نمی‌کنیم و خواستار لغو آن نیستیم اما در آتش زدن برجامی که سبب ظلم مضاعف به ملت ایران اسلامی شود در کنار رهبری ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۵۱۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 04 November 2017
سردار رسول سنایی راد پیش ازظهر شنبه در جمع عظیم راهپیمایان ۱۳ آبان در مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: ما مردم ایران بعد از انقلاب اسلامی تمرین ایستادگی و ایمان کردیم و امروز این حضور قدرتمند و همیشه درصحنه ایران اسلامی یادآور پیام عاشورا و روح حماسی و انقلابی مردم ماست.

سردار سنایی راد تصریح کرد: روحیه ضدآمریکایی به نسل‌های بعد از انقلاب نیز تسری پیداکرده است و امروز نسل جوان ما تجربه برجام را دارد.

وی افزود: بی‌اعتمادی به آمریکا برای ملت ما نهادینه‌شده است و آمریکا که تصور می‌کند با فشار و تحریم می‌تواند ما را وادار به تکرار برجام کند، آب در هاون می‌کوبد.

وی عنوان کرد: خواستار نقض برجام نیستیم و آن را نقض نمی‌کنیم اما ظلم را نیز نمی‌پذیریم و در آتش زدن برجامی که موجب ظلم مضاعف به ملت ایران اسلامی شود در کنار رهبری ایستاده‌ایم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شهید حججی نماینده خصلت انقلابی نسل امروز است که حاضر است سر بدهد اما تن به ذلت ندهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار