بازار طلای کرمانشاه مقداری تکان خورد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه گفت: با بالا رفتن قیمت طلا بعد از حدود سه، چهار سال، وضعیت بازار کمی بهتر شده است.
کد خبر: ۴۸۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 05 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،مجتبی فیروزی ، با اشاره به بالا رفتن قیمت سکه و طلا در روزهای اخیر، اظهار کرد: این افزایش قیمت چند دلیل داشت که دلیل خارجی آن بالا رفتن قیمت جهانی طلا و افزایش قیمت دلار بود.

وی با بیان اینکه بالا رفتن قیمت جهانی طلا بیشترین تاثیر را روی قیمت طلا داشت، خاطرنشان کرد: در بعد داخلی هم کاهش سود بانکی باعث شد قیمت طلا در بازار بالا برود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه یادآوری کرد: تداوم افزایش قیمت طلا به نرخ جهانی بستگی دارد و اگر دوباره بالا برود، قیمت طلا در دادخل کشور ما نیز افزایش خواهد داشت و اگر پایین بیاید همین قیمت فعلی نیز ارزان‌تر خواهد شد.

فیروزی قیمت کنونی خرید طلای 18 عیار از مشتری را گرمی 124 هزار و 700 تومان و فروش  هر گرم طلای 18 عیار را 142 هزار تومان عنوان کرد.

وی از تاثیر بالا رفتن قیمت طلا بر رونق بازار هم یاد کرد و گفت: افزایش قیمت طلا تحرکی را در بازار ایجاد کرده و پس از مدتی شاهد بهتر شدن بازار بودیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه با بیان اینکه حدود سه یا چهار سال بود که رونقی نداشتیم و بازار طلا درگیر رکود بود، افزود: اکنون بالا رفتن قیمت طلا انگیزه مردم را برای خرید مقداری بیشتر کرده است.

فیروزی افزود: هم اکنون در شهر کرمانشاه حدود 700 واحد طلافروشی فعال هستند که بخش قابل توجهی از آنها در بازار زرگرها قرار دارند. 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار