فرماندار سرخه:

نواقص بهداشتی کشتارگاه صوفی‌آباد برطرف می‌شود

فرماندار سرخه گفت: نواقص بهداشتی کشتارگاه صوفی‌آباد برطرف می‌شود؛ چراکه رضایتمندی عموم مردم در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۴۵۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 11 July 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرخه، با عنایت به بازدیدهای مکرر و شبانه‌روزی مسؤولان شهرستان سرخه از وضع بهداشتی کشتارگاه سمنان تیهو و دستور اقدام لازم و فوری برای رفع نواقص موجود، اخطارهای مکرر و همچنین شکایت‌های مردمی واصله به دلیل انتشار بوی نامطبوع، تجمع حیوانات موزی و سگ‌های ولگرد در اطراف کشتارگاه در صوفی‌آباد شهرستان سرخه پیگیری شد.

از این‌رو، رفع مشکلات و نواقص بهداشتی و امنیتی این کشتارگاه در دستور کار قرار گرفت.

با عنایت به مصوبات جلسه‌ای که در خصوص رفع مشکلات این واحد تشکیل شد و همچنین با پیگیری‌های فرمانداری و مجموعه ادارات شهرستان سرخه، دیوارکشی و حصارکشی این واحد برای جلوگیری از ورود حیوانات و تجمع سگ‌های ولگرد در اطراف این کشتارگاه و همچنین رفع نواقص بهداشتی موجود آغاز شد.

فرماندار سرخه بیان داشت: در حال حاضر، طی سه روزی که از آغاز این عملیات می‌گذرد، بیش از 400 مترمربع دیوارکشی کشتارگاه سمنان تیهو انجام شده و در صورت عدم تعطیلی عملیات اجرایی طی یک ماه آینده، دیوارکشی و حصارکشی این واحد به اتمام خواهد رسید.

علی‌محمد مؤیدی‌زاده تأکید کرد: دیگر نواقص و مشکلات بهداشتی که در این واحد مشاهده و باعث نارضایتی مردم منطقه شده بود، با برگزاری جلسات متعدد و بازدیدهای شبانه‌روزی مستمر تا حدود بسیار زیادی برطرف شده و در آینده این مشکلات نیز به‌صورت کامل برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بررسی وضع واحدهای صنعتی، تولیدی و همچنین کشتارگاه‌ها از سوی مسؤولان شهرستان سرخه به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی در دستور کار قرار دارد، گفت: باید در جهتی گام برداریم تا تمام اقدامات انجام‌شده در راستای رضایتمندی مردم باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار