انجام سه هزار مورد آزمايش كلرسنجي در آبفاي ابركوه

کد خبر: ۴۰۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 18 April 2017
به گزارش تابناک یزد، مدير امور آبفاي ابركوه از انجام بيش از سه هزار و 745 مورد آزمايش كلرسنجي،باكتريولوژي و شيمي فيزيك بر روي 254 نمونه در طول يك سال گذشته خبر داد .
 «سيد محسن پورسيد» اجراي خط آبرساني  به شهرك هاي ولايت،مسكن مهر و آزادگان به طول دو هزار و 804 متر با لوله آزبست و GPR و پلي اتيلن به اقطار 200 و 400 ميلي متر ،رفع نواقص شبكه جمع آوري فاضلاب در 40 نقطه از شهرك ولايت با استفاده از ويدئو متري ، هم سطح‌سازي تعداد 50 باب منهول شبكه جمع آوري فاضلاب در منطقه مسكن مهر و اصلاح و توسعه چهار هزار و 493 مترشبكه آبرساني در نقاط مختلف شهر را از فعاليت‌هاي انجام شده توسط آبفاي ابركوه در طول سال گذشته نام برد .

وي از ديگر اقدامات انجام شده توسط اين امور را  اجراي سه هزار و 110 متر شبكه جمع آوري فاضلاب در مناطق شهرك گلستان،آزادگان و بلوار ابوريحان، ساخت 67 منهول فاضلاب در مناطق مختلف شهر، واگذاري و نصب 638 فقره انشعاب آب، تعويض 175 دستگاه از كنتورهاي فرسوده مشتركين و برطرف كردن يك هزار و 48  مورد اتفاقات اصلي و انشعابات عنوان كرد .

پورسيد همچنين، توليد و توزيع بيش از دو ميليون و 333 هزار و 179 متر مكعب آب شرب و بهداشت ، تعويض يك دستگاه الكترو موتور چاه بصيرون و نصب دو دستگاه شيركنترلي بر روي خروجي مخازن ذخيره جهت كنترل فشار شبكه را از فعاليت‌هاي اين امور در سال قبل معرفي كرد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار