استاندار قم:

استفاده از ظرفیت خیرین در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش از افتخارات انقلاب است

استاندار قم استفاده از ظرفیت مردم و خیرین در پیشبرد اهداف کشور بویژه آموزش و پرورش را از جمله افتخارات سالهای پس از انقلاب دانست.
کد خبر: ۳۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 23 May 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که در سالن امام جواد(ع) برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ماه فرخنده شعبان، اصلاح و خودسازی و تمسک به خداوند در این ماه را دارای اجر فراوان عنوان کرد.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، مردم محور بودن همه برنامه‌های کشور را از ویژگی‌های این انقلاب برشمرد و افزود: استفاده از ظرفیت مردم و خیرین در پیشبرد اهداف کشور به ویژه آموزش و پرورش از جمله افتخارات سال‌های پس از انقلاب است.

استاندار قم آموزش و پرورش را یکی از دستگاه‌های فرهنگی مهم با رسالت خطیر عنوان و تصریح کرد: مردم و دستگاه‌های اجرایی کمک به این نهاد فرهنگی مهم را وظیفه اخلاقی خود می‌دانند.

وی در ادامه با تاکید بر اقتصاد محور بودن دانش در کشور، علم‌آموزی بر اساس نیازهای اقتصادی را از ویژگی‌های آموزش و پرورش پویا تلقی و خاطرنشان کرد: این نهاد علمی باید با تکیه بر تکنولوژی‌های نوین، برای رشد علمی جامعه گام بردارد.

صالحی‌منش به اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش استان باید با هماهنگی و همکاری دفتر تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات و دیگر نهادهای فرهنگی،‌ زمینه‌های ارتقای فرهنگی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها را در این فصل فراهم آورد.

استاندار قم با تقدیر از نقش ویژه معلمان در رشد و بالندگی فکری و معنوی کشور، گفت: نقش این قشر در پیشرفت و تعالی جامعه یک نقش مهم، پرافتخار و ستودنی است.

برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، اجرای فعالیت طرح هجرت دانش‌آموزی در مدارس و آماده‌سازی مکان‌هایی برای نصب پورتال‌هایی در نواحی آموزش و پرورش از جمله موارد مطروحه و مصوب در این جلسه بودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار