نماینده قم درمجلس شورای اسلامی:

غرب با تمام قوا در فتنه 88 به میدان آمده بود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان فتنه 88 اعتراض انتخاباتی نبود، بلکه توطئه ای برای براندازی نظام اسلامی بود و در این میان غربی ها همه امکانات خود را برای مقابله با نظام اسلامی به میدان آورده و تمامی گروههای ضد انقلاب هم پای کار آمده بودند.
کد خبر: ۳۵۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱ 28 December 2016
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری چهارشنبه شب در نشست سیاسی بصیرت در مسجد امام سجاد(ع) منطقه پردیسان قم افزود: در جریان فتنه 88 فتنه گران و عوامل آنها از هیچ جسارتی به نظام، ارزش های اسلامی و انقلابی و ملت شریف ایران اسلامی فروگذار نکرده و از هر ابزاری برای برانگیختن احساسات مردم استفاده کردند تا بتوانند بر جامعه و مردم تأثیرگذار باشند. 

وی با بیان اینکه تقلب و ابطال انتخابات دو واژه کلیدی برای فتنه گران بود، اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد و گروه ها در کشور کمیته صیانت تشکیل دادند تا اعتماد مردم و اعتبار نظام اسلامی را خدشه دار کرده و به ماندگاری و اقتدار نظام ضربه بزنند. 

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: پس از برگزاری انتخابات، شورای نگهبان مهلت زیادی برای اعتراض قرار داده بود، اما فتنه گران هیچ گزارش تخلف رسمی ارائه نکردند و فقط بر واژه تقلب در انتخابات تکیه داشتند و به سازوکار انتخابات ایراد می گرفتند که هیچ ربطی به تقلب در انتخابات ندارد. 

وی با بیان اینکه مصیبت امروز کشورمان نفاق و دورویی برخی خواص و مسئولان است، یاد آورشد: امروز هم برخی مسئولان و حتی نمایندگان مجلس حاضر به پذیرفتن حماسه نهم دی ماه و خیانت فتنه گران به ملت و مملکت نیستند. 

وی جامعیت، درایت و کفایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین بصیرت و ایستادگی مردم را دو عامل اصلی در خنثی سازی جریان فتنه در کشور دانست و گفت: مردم ممکن است در یک مقطع اشتباه کنند، اما به دلیل سلامت، دین باوری و دلسوزی برای کشور و تبعیت از ولایت فقیه، اشتباه خود را جبران خواهند کرد و در نهم دی ماه همه مردم حتی کسانی که فریب صحنه سازی دشمنان را خورده بودند، با حضور در میدان جانانه از نظام اسلامی دفاع کردند. 

ذوالنوری با بیان اینکه فتنه گران در سال 88 به دنبال مانور جمعیتی بودند، خاطرنشان شد: نهم دی ماه برکات بسیاری به دنبال داشت و آخرین میخی بود که بر تابوت فتنه گران کوبیدند و اگر این حرکت را مردم در کوفه و مدینه در حمایت از امیرالمومنین علی(ع) می کردند، دستان ایشان با ریسمان بسته نمی شد و حضرت امام حسین(ع) به قتلگاه نمی رفت. 

وی با بیان اینکه فتنه گران خیانت های بسیاری به کشور کردند و به دشمنان امیدواری دادند و آنها را به تحریم بیشتر علیه ایران سوق دادند، گفت: امروز رسالت مسئولان در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه بسیار سنگین است، اما متاسفانه برخی مسئولان توجه مردم از نهم دی ماه را به حاشیه برده و به مردم آدرس عوضی می دهند. 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار