دیدار اعضای تشکل‌های زیست محیطی با رئیس اداره حفاظت محیط زیست بویین‌زهرا

اعضای تشکل‌های زیست محیطی، گروه کوهنوردی و طبیعت‌گردی سپهر، انجمن دیده‌بان چشمه‌های آناهیتا با رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویین‌زهرا دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۴۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 26 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، اعضای تشکل‌های زیست محیطی‌، گروه کوهنوردی و طبیعت‌گردی سپهر، انجمن دیده‌بان چشمه‌های آناهیتا با احمد زارعی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویین‌زهرا ظهر امروز دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویین‌زهرا در این دیدار اظهار داشت: امیدوارم همچون گذشته همکاری خوبی بین تشکل‌ها و محیط زیست این شهرستان در زمینه حفظ آب و نگه‌داری از محیط زیست و افزایش فرهنگ زیست محیطی وجود داشته باشد.

احمد زارعی ضمن اشاره به وسعت حوزه اجرایی محیط زیست و کمبود نیروی اجرایی سازمان محیط زیست تصریح کرد: کنترل و جلوگیری از آلودگی‌های خاک، آب و هوا و همچنین حفاظت و حراست از عرصه‌های طبیعی، حیات وحش، فرهنگسازی، هدفمند بودن، برنامه‌ریزی پیش بُرد اهداف، استفاده از ظرفیت سایر ادارات و تجربیات سایر گروه‌های مردم نهاد در چارچوب قانون و مقررات از اهم همکاری‌های متقابل است.

وی ادامه داد: بر همین اساس حراست و حفاظت از محیط زیست در اصل پنجاهم قانون اساسی وظیفه همگانی تلقی شده و در سطح ارگان‌ها هم حمایت‌ها و همکاری مؤثر است.

گفتنی است در پایان گروه کوهنوردی سپهر تابلو صعود به قله دماوند به نام و یاد شهیدان محیط‌بان را به رئیس اداره حفاظت محیط زیست بویین‌زهرا هدیه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار