لیگ دسته اول والیبال

ادامه ناکامی‌های کریمه قم

تیم والیبال کریمه قم در هفته پنجم با شکست برابر مقاومت مهاباد بدون شکست در قعر جدول گروه نخست قرار گرفت.
کد خبر: ۳۴۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۱ 08 December 2016
به گزارش تابناک قم، هفته پنجم لیگ دسته اول والیبال مردان کشور عصر امروز با برگزاری چهار دیدار آغاز شد که در یکی از دیدارهای هم‌زمان گروه نخست تیم والیبال کریمه قم در مهاباد میهمان مقاومت این شهر بود.

دو تیم از ساعت 16 امروز در مهاباد برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که در ست نخست نمایندگان استان قم سعی بر پیروزی بازی داشتند اما نتوانستند قدرت خود را به حریف نشان دهند و بازی با نتیجه 25 بر 21 در ست اول به سود مهاباد به پایان رسید.

در ادامه بازی و در ست دوم نماینده قم برابر این تیم حرف زیادی برای گفتن نداشتن و با حساب 25 بر 21 این گیم را هم به حریف خود واگذار کرد تا تمام چشم امید این تیم به ست سوم باشد تا شاید بتوانند از غفلت‌های حریف استفاده کنند و در این ست به برتری برسند.

اما با آغاز ست سوم شاگردان سید روح‌الله شفیعی ابتدا کار خود را جدی و با عزم تر از تیم حریف آغاز کردند اما بازهم نتوانستند آن‌طور که باید امتیازات را از حریف بگیرند و بر حریف پیروز شوند

بدین ترتیب در پایان بازی تیم مقاومت فرمانداری مهاباد با حساب سه بر صفر از سد تیم قعرنشین کریمه قم عبور کرد تا پنجمین باخت کریمه را در لیگ دسته اول مردان کشور رقم بزند و کار آن‌ها را سخت‌تر کند.

بلندقامتان استان قم تا هفته‌ی پنجم لیگ دسته اول بدون پیروزی در انتهای جدول هشت تیمی گروه نخست خود قرار بگیرد.

از حاشیه‌ها این بازی می‌توان به حضور چند هزارنفری تماشاگران مهابادی در سالن اشاره کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار