برگ زرینی دیگر بر تلاش چشمگیر بسیج جامعه پزشکی استان در حوزه سلامت

صدور ۸ هزار کارت اهدا اعضاء در استان

در همایشی که با حضور رئیس جامعه پزشکی کشور، توسط بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجانشرقی برگزار شد ازتلاشگران ‏عرصه حوزه سلامت و علی الخصوص تلاشگران بیمارستان صحرایی و حامیان سلامت تجلیل به عمل آمد .
کد خبر: ۳۳۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 29 November 2016
‏به گزارش تابناک تبریز،در همایشی که با حضور رئیس جامعه پزشکی کشور، توسط بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجانشرقی برگزار شد ازتلاشگران ‏عرصه حوزه سلامت و علی الخصوص تلاشگران بیمارستان صحرایی و حامیان سلامت تجلیل به عمل آمد .
 

دکترمحمدرئیس زاده،رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور در این همایش با اشاره به اهمیت این همایش طی سخنانی در تالار وحدت دانشگاه تبریز  گفت ‏؛ بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی در یک حرکت بسیجی وار، درخصوص راه اندازی و پیگیری تخصیص اعتباربرای راه اندازی بخش پیوند اعضا در بیمارستان امام رضا و خصوصا فرهنگ سازی  اهدا اعضا نیز توانسته است همانند سایر موارد درشهر اولین ها پیشقدم ‏باشد
رئیس زاده تاکید کرد :ما نیز سعی خواهیم کرد این طرح موفق را به عنوان الگو در تهران نیز، برای برنامه ریزی در کشور توسط بسیج جامعه پزشکی مورد استفاده  و اجرایی ‏قرار دهیم .
دکتر رئیس زاده  در ادامه از  تلاش بی نظیر بسیج جامعه پزشگی قدردانی و از خانواده اهدا کنندگان اعضا تشکر نمود و علو درجات بر آنان از خدای متعال ‏خواستار شد.
وی در مصاحبه با واحدخبر استان تصریح کرد؛ ما این طرح موفق بسیج جامعه پزشگی تبریز را در سراسر ‏کشور اجرایی خواهیم کرد.
 
در این همایش باصدور ۸ هزار کارت اهدا اعضا از  ۳۵خانواده  اهدا کننده اعضا نیز تجلیل شد . 
 
 
دکتر رسول زارع زاده مسئول هماهنگی پیوند اعضاء بسیج جامعه پزشکی آذربایجان‌شرقی نیز گفت: آذربایجان شرقی با حمایت آیت الله شبستری در تریبون نماز جمعه  و رئیس دانشگاه علوم پزشکی از این امر انسان دوستانه توانست درحداقل ‏زمان و با حداقل امکانات با فراخوان ارائه ۸ هزار صدور کارت اهدا اعضا در راستای همنوع دوستی گام بسیار مهمی را ‏بردارد . ‏
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار