در آغاز فصل جدید لیگ دسته اول والیبال؛

تیم والیبال عقاب تهران حریف کریمه قم شد

تیم والیبال عقاب تهران در آغاز فصل جدید لیگ دسته اول والیبال حریف تیم کریمه قم شد.
کد خبر: ۳۲۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 13 November 2016
به گزارش تابناک قم، فصل جدید لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور که از روز چهارشنبه ۱۹ آبان آغاز شده امروز هفته نخست خود را پشت سر می‌گذارد و نماینده قم در تنها بازی امروز به میدان می‌رود.

تیم والیبال کریمه قم که در آخرین لحظات نماینده قم در لیگ دسته اول کشور شد امروز در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ در دیداری خانگی برابر تیم عقاب تهران به میدان می‌رود و امیدوار به کسب پیروزی است.

شاگردان روح الله شفیعی در تیم کریمه قم امسال در شرایطی وارد مسابقات شده‌اند که می‌خواهند با وجود در اختیار داشتن تیمی جوان و کم تجربه به نتایج آبرومندی دست پیدا کنند گرچه شرایط کریمه حاکی از این است که اهالی والیبال نباید از این تیم انتظار زیادی داشته باشند.

دیدار تیم‌های والیبال کریمه قم و عقاب تهران از ساعت ۱۶ امروز در سالن ۶۰۰ نفری مجموعه ورزشی شهید رضاییان قم برگزار می‌شود و کریمه در این بازی به دنبال شروعی موفق است تا برای دیدارهای آتی لیگ انگیزه بیشتری داشته باشد.

حضور تیم کریمه در لیگ دسته اول کشور به طور ناگهانی و در آخرین روزهای منتهی به آغاز فصل جدید نهایی شده است و این تیم جایگزین نماینده استان البرز شده که از مسابقات انصراف داده است.

مقاومت فرمانداری مهاباد، سپهر الکتریک قزوین، شهرداری جوان ارومیه، کاله جوان آمل، فولاد ویان همدان، عقاب سبلان و عقاب تهران حریفان تیم کریمه قم در لیگ دسته اول کشور هستند و مسابقات لیگ دسته اول والیبال ایران در ۲ گروه برگزار می‌شود.

تیم‌های حاضر در هر گروه به صورت رفت و برگشت برابر هم به میدان می‌روند تا تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله دوم مشخص شود در حالی که تیم سفیر قم پیش از این نماینده استان قم در لیگ دسته اول کشور بود که ۲ سال قبل از ادامه فعالیت انصراف داد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار