پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برای آغاز ٢٢مین نمایشگاه مطبوعات

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به مناسبت آغاز بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری پیامی منتشر کرد.
کد خبر: ۳۲۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 06 November 2016
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به مناسبت آغاز بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری پیامی منتشر کرد.

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت در این پیام آورده است: بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها  و پایگاه های خبری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) گشایش می‌یابد و مصادف شدن آن با حضور چهره نامدار فرهنگی کشور جناب آقای دکتر صالحی امیری در مسند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با داشتن اندوخته‌های گران‌سنگ در حوزه فرهنگ، قطعاً نویدبخش آن است که این رویداد بزرگ فرهنگی کشور، امسال نیز باشکوه هر چه بیشتر و با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برگزار خواهد شد.

لذا فرصت را غنیمت شمرده و رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و انتخاب شایسته جناب آقای دکتر صالحی امیری را به عنوان مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که نشان از شایستگی و توانمندی ایشان در عرصه فرهنگ و هنر است را تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

برای هر کشوری داشتن وزیر فرهنگی که سیاست و اقتصاد را ذیل فرهنگ و هنر می‌داند مایه مباهات و امید به شکوفایی بیش از پیش این عرصه است، امید که در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، مدیریت وزیر فرهیخته و تلاش‌های برنامه‌ریزان فرهنگ و هنر کشور، شاهد اقدامات خداپسندانه در عرصه‌های مختلف هنر و فرهنگ کشور عزیزمان باشیم.

در پایان، آغاز به کار بیست و دومین نمایشگاه بزرگ مطبوعات ، خبرگزاری‌ها  و پایگاه‌های خبری را به اهالی رسانه و مطبوعات کشور پهناور اسلامی و نگارستان ایران‌زمین، گلستان همیشه سبز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار