رئیس هیات فوتبال استان قم:

تیم فوتبال بانوان در قم نداریم

رئیس هیات فوتبال قم گفت: متاسفانه در شهر قم به دلیل عدم زیرساخت ها و امکانات مناسب، تیم فوتبال بانوان نداریم ولی چند تیم در رشته فوتسال فعال می باشند.
کد خبر: ۳۱۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 29 October 2016
به گزارش تابناک قم، کریم بهرامی خاطرنشان کرد: ابتدا در بخش فوتبال بانوان فعالیت هایی وجود داشت ولی چون این قشر نیاز به ورزشگاه اختصاصی و مجزا دارد هنوز این زیرساخت فراهم نشده و اکنون تیم فوتبال بانوان نداریم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر در قم محدودیت هایی وجود دارد که جای دیگر نیست و در این بخش، اسپانسر هم سرمایه گذاری نمی کند.

بهرامی بیان داشت: در رشته فوتسال چند تیم فعال هستند و به زودی یک تیم نیز راهی مسابقات کشوری خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر فوتبال نیز گفت: این تیم به مدت دو سال است که از بودجه دولتی استفاده نمی کند و هم اکنون اسپانسر و حامی مالی دارد.

بهرامی خاطرنشان کرد: بدیهی های تیم فوتسال صبا نسبت به سایر تیم ها کمتر است ضمن اینکه این تیم با بودجه کمتری نسبت به سایر تیم ها، بسته شد.

رئیس هیات فوتبال استان قم با اشاره به عدم استقبال تماشاگران از بازی های لیگ برتر فوتبال، راهکارهایی را نیز ارائه داد و گفت: باید امکانات داشته باشیم که این تیم را کم کم بومی کنیم، حضور بازیکنان بومی در تیم صبا، باعث جذب تماشاگر خواهد شد.

وی ادامه داد: درسال جاری چند بازیکن بومی جذب تیم فوتبال صبای قم شده و دو نفر از آنها ثابت هستند واگر تیم به سمت بومی شدن پیش برود، تماشاگران استقبال بهتری خواهند داشت.

بهرامی راهکار دوم برای حضور تماشاگران را انتقال بازی ها از ورزشگاه یادگار امام راحل به ورزشگاه حیدریان قم ذکر کرد و گفت: این مساله در صورتی عملیاتی خواهد شد که ورزشگاه شهید حیدریان از نظر زیرساخت ها متناسب با استانداردهای روز فوتبال، تجهیز شود.

وی ادامه داد:ما می توانیم با تجهیز ورزشگاه شهید حیدریان بغیر از بازی های استقلال و پیروزی، سایر بازی ها را در این ورزشگاه برگزار کنیم و در این صورت زمینه برای حضور تماشاگر تسهیل تر خواهد شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار