نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

هر کالای خارجی یک کارگر را بیکار می‌کند

عده‌ای همه امیدشان به این است که در مذاکرات اتفاق خاصی بیفتد، اما باید بدانیم که رفع مشکلات کشور در گرو اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۲۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰ 02 May 2015

نماز سیاسی عبادی جمعه شهرستان کرج با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری برگزار شد.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: ما در آستانه میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) قرار داریم و تمام انسان‌ها به ویژه شیعیان باید زندگی خود را براساس الگوبرداری از این بزرگوار تنظیم کنند.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین شاخصه‌های حضرت امیر (ع) مبارزه مستمر با فساد بود و اگر ما خود را پیرو این بزرگوار می‌دانیم نباید لحظه‌ای در انجام این وظیفه دینی و قانونی غفلت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید فرموده‌اند پس از مبارزه با فساد مهمترین وظیفه ما رفع مشکلات اقتصادی و دستیابی به پیشرفت و توسعه در این حوزه است.

خطیب جمعه کرج بیان د‌اشت: استفاده از تولیدات داخلی یکی از راه‌های رسیدن به اقتصادی فعال و پویا است.

حسینی‌همدانی افزود: هر کالای خارجی که وارد کشور می‌شود در حقیقت یک کارگر را از کار محروم می‌سازد و اگر ما از تولیدات داخلی استفاده کنیم هم مشکلات اقتصادی برطرف شده و هم اشتغال‌زایی می‌شود.

خطیب جمعه کرج ادامه داد: زمانی که کشورهای زورگوی غربی ما را در تحریم‌ها قرار دادند ارزش کار کارگران و استفاده از تولیدات داخلی خود را بیشتر نشان داد و بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش‌های کارگران است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز کارگر گفت: باید به کارگران بها داده شده و در راه رفع مشکلات آنها بیش از گذشته تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز به مذاکرات ایران با کشورهای غربی نیز اشاره کرد و گفت: عده‌ای همه امیدشان به این است که در مذاکرات اتفاق خاصی بیفتد اما اگر ما خود را پیرو رهبری می‌دانیم و دم از ولایت‌مداری می‌زنیم باید بدانیم که رفع مشکلات کشور در گرو اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

حسینی همدانی گفت: برای تحقق این سیاست‌ها باید توجه ویژه‌ای به کار کارگران و توسعه تولید داخلی داشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به انجام مراسم معنوی اعتکاف در روزهای آینده گفت: امیدواریم تا فراهم سازی شرایط مناسب امسال بیش از گذشته جوانان ولایی البرز در این مراسم شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار