بازنگری در خویشاوند سالاری بخش فرهنگی

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: گزینش مسئولان فرهنگی شاهین‌‌دژ که براساس خویشاوند سالاری است، سبب غفلت از حوزه فرهنگ در این شهرستان شده و نیاز به توجه بیشتری دارد.
کد خبر: ۲۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱ 28 April 2015

حجت‌الاسلام نقی باقری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با تاکید بر توجه مسئولان فرهنگی به حوزه فرهنگ در شهرستان شاهین‌دژ اظهار داشت: این شهرستان در زمانی که بخش بود 570 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این امر بیانگر این است که مردم این شهرستان تشنه فرهنگ هستند.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی که سیاست‌های کاذب حزبی و جناحی در این شهرستان حاکم است فرهنگ امری به فراموشی سپرده شده و راکد مانده است و متولیان فرهنگ در این شهرستان در حوزه مربوطه هیچ تلاشی نمی‌کنند.

امام جمعه شاهین‌دژ تصریح کرد: اکنون که در ماه رجب قرار گرفته‌ایم بهترین فرصت برای کار کردن بر روی جوانان است اما دریغ از یک اقدام فرهنگی در شهرستان شاهین‌دژ.

باقری افزود: در این شهرستان به غیر از ستاد برگزاری نماز جمعه، دفتر امام جمعه و سپاه هیچ حوزه فرهنگی در رابطه با فرهنگ اقدامی انجام نمی‌دهد مگر هیئت‌های مذهبی که در مناسبات مختلف به ایفای نقش می‌پردازند.

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: متاسفانه مسئولانی که در نهادهای مختلف فرهنگی شاهین‌دژ روی کار آمده‌اند بر اساس شایسته‌سالاری نبوده و از قدرت خویشاوند سالاری با هدف بهره‌گیری در امور سیاسی روی کار هستند و هیچ تخصصی در حوزه فرهنگ و دین ندارند و ما از مسئولان امر عاجزانه درخواست می‌کنیم در این باره تجدیدنظر کنند.

باقری اظهار داشت: متاسفانه شاهین‌دژ از وجود اداره تبلیغات اسلامی محروم است. مجتمع فرهنگی هنری شاهین‌دژ نیز از مشکلات بسیاری از نظر وجود امکانات خدماتی مواجه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار