تشریح فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قزوین

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین برنامه‌ها و فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان و نقش این شورا را تبیین و تشریح کرد.
کد خبر: ۲۷۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 02 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل در نشست خبری که صبح امروز در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی و دارای محتوا و پیام است و با حرکت و تلاش‌هایی که در سایر کشورها دنبال می‌شود تفاوت دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مبنایی و بر اساس فکر و فرهنگ شکل گرفته و شکل‌گیری این انقلاب در راستای تغییر وضعیت نامناسب کشور در زمان گذشته بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای این شورا زنده نگهداشتن رویدادهای تاریخ در مناسبت‌های مختلف همچون روز 13 آبان به عنوان روز نماد مبارزه بود.

قابل بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در برنامه‌های مختلفی توانسته سهم خود را ایفا کند که از نمونه آن می‌توان به مناسبت‌های سال همچون 12 فروردین، روز قدس، سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، 7 تیر، 17 شهریور، 8 شهریور سالروز شهادت رجایی و باهنر، 9 دی، 12 و 22 بهمن ماه اشاره کرد.

وی عنوان کرد: باورها و اعتقادات مردم توانسته آن‌ها را در صحنه مبارزه با دشمن و مقابله با ظلم و ستم نگه دارد و همین باورها و اعتقادات زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بازگشت امام خمینی(ره) به وطن بعد از 16 سال شد.

این مسؤول گفت: در قرآن کریم به عبرت گرفتن از حوادث و رویدادهای تاریخ سفارش شده و از مهم‌ترین محتواهای سفارش شده در انقلاب اسلامی ایران حمایت از مظلوم است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مهمی را در این راستا بر عهده دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: اصل تشکیل این شورا از ابتکارات امام خمینی(ره) در سال جاری بود.

وی خاطرنشان کرد:‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرچه یک نهاد مردمی است و زیر مجموعه‌ای دولت نیست اما نظارت آن از سوی نماینده ولی فقیه صورت گرفته و همواره مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است.

قابل یادآور شد: با توجه به اینکه دوازدهم مرداد ماه به عنوان سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان شده و برنامه‌های مختلفی در این راستا پیش‌بینی شده است که از موارد آن می‌توان به جلسه با ائمه جمعه، برگزاری جلسه توجیهی با نمایندگان شورای تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه و توزیع بسته‌های فرهنگی در بین مردم اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار