مهلت ارسال آثار جشنواره‌ی پویانمایی رضوی تمدید شد

قاسم قندهاری: زمان انتخاب آثار برگزیده از ٢٥ تیر به چهارم مرداد ماه تغییر یافت.
کد خبر: ۲۵۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 10 July 2016
سرپرست نمایندگی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) در گلستان از تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره خبر داد و گفت: به دلیل استقبال علاقه‌مندان مهلت ارسال آثار جشنواره تا ٣١ تیرماه تمدید شد.
قاسم قندهاری، افزود: زمان انتخاب آثار برگزیده از ٢٥ تیر به چهارم مرداد ماه تغییر یافت.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به تغییر موضوع جشنواره از رضوی به نبوی، علوی و رضوی اشاره کرد و گفت: با توجه به کار تخصصی و فنی انیمیشن تلاش شده با تنوع موضوعات مذهبی بستر برای تولید آثار افزایش یابد.
قندهاری اضافه کرد: با این اقدام سازنده اثر رغبت بیش‌تری برای تولید آثار دارد ضمن این‌که کیفیت تنوع تولیدات هم افزایش می‌یابد.
وی تعدد موضوع در جشنواره را باعث تقویت رقابت دانست و تصریح کرد: جدای از ایجاد فرصت و تقویت رقابت جوانان، تنوع در موضوع سطح کیفی مسابقات را افزایش می‌دهد.
سرپرست نمایندگی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) در گلستان هدف از برگزاری جشنواره‌ی پویانمایی موضوعات مذهبی را اشاعه و ترویج فرهنگ نبوی، علوی و رضوی اعلام کرد و افزود: با این اقدام فعالیت‌های هنری و مذهبی مرتبط با سیره‌ی اهل بیت گسترش می‌یابد.
گفتنی است مراسم اختتامیه‌ی هشتمین جشنواره‌ی پویانمایی رضوی ١٨مردادماه سال جاری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

منبع: golestan.farhang.gov.ir
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار